25 Nisan 2008 Cuma

Türkiye'ye gidiyorum

Herkese merhaba;
Ne zamandır düşündüğüm şey nihayete erdi sonunda. Yarın Türkiye'ye uçuyorum. Üç hafta kadar özlem gidereceğim memleketimle, arkadaşlarımla, ailemle. Çok mutluyum. Bu fikir ne zamandır aklımdaydı aslında ama bir yandan tek başıma gitmeye cesaret edemiyor bir yandan da eşimi burda yalnız bırakmak istemiyordum. Ama onun da ısrarları üzerine nihayet gitmeye karar verdim ve biletimi aldık.
Aslında benim için gerçekten iyi olacak. Hem hava değişikliği iyi gelecek, hem bol bol fotoğraf çekip memleketimle hasret gidereceğim, biraz oburluk yapacağım hem de gelirken yeni yiyecekler, kitaplar ve ıvır zıvırlar getireceğim. Bunun için mutluyum. Ama evlendikten sonra ilk defa eşimden ayrılacağım için üzülüyorum. Biraz oyunbozanlık yapmış gibi hissediyorum kendimi çünkü birbirimizden hiç ayrılmayacağımızı söylemiştik şimdi ben onu bırakıp gidiyorum. Üzülüyorum bunun için. Fakat gerçekten o da bu tatilin bana iyi geleceğini bildiği için içim rahat. Bir müddettir darallar geçirmekteydim aslında. Gitmek insanın aklına girince belki de günler daha farklı geçmeye başlıyor ve geçmiyor da bir bakıma.
Arkadaşlarımı ve ailemi çok özledim. Onlarda beni tabiki. Annemin yemeklerini, arkadaş sohbetlerini, kuaföre gidip saçlarımı boyatmayı, alışveriş yapmayı, kendi memleketimde olmanın verdiği huzur hissini, bildiğim sokaklarda yürümeyi, tanıdık insanlarla karşılaşma ihtimalini çok özledim gerçekten de. Gurbetlik zor.
Elimden geldiğince yazmaya çalışacağım oradayken de. Hatta çektiğim fotoğraflardan da yüklerim diye düşünüyorum. Ama eğer uzun uzun yazmaya fırsatım olmazsa geldiğimde bol bol bahsedeceğim tatilimden.
İlk yalnız uçak yolcuğumda bana şans dileyin. Biraz korkuyorum da:)
Mutlu kalın..
Yakında görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. kORMA SAKIN UCAKTA , UYU BOL BOL :)
    BENİMDE DÖNÜŞÜM UZADI İSTANBULDAYIM HALA ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)