22 Nisan 2008 Salı

Vosvos


Vosvos deriz onlara biz. Rengarenk, şirin, hor hor ses çıkartan ama en önemlisi dünyayı daha güzel bir yer haline getiren Wolksvagen'ler için. Ne kadar zaman geçti üzerlerinden ama hala bir yerlerden karşımıza çıkabiliyorlar. Özellikle Cezayir de bir sürü gördüm onlardan. Modifiye edilmiş modeller de süper ayrıca. Nasıl da güzelleştiriyorlar, başkalaştırıyorlar eski olanlarını. Bir dergide okudum Ordu da her yılın Temmuz ayında Vosvos Festivali yapılıyormuş. Şimdiye kadar duymamam kocaman bir hataymış meğer. Gidip görülmesi gereken bir olay bence. Özellikle bu arabalara delicesine tutkun olanlar için. Evde benim de bir sürü vosvosum var oyuncak. Minibüsüm ve de minik renkli arabalarım. Onlarla oynamaya hala bayılıyorum. Kendime almak isteyeceğim ilk araba şu an kırmızı bir vosvos. Kuzenimin oğlu var emirhan onun babannesinin vosvosu var kırmızı. Renkleri öğretiyorlar ona daha henüz iki yaşında. Kırmızı rengi görünce babannemin arabasının renginde diyor. Pek hoşuma gitti ilk duyduğumda. Hayatımızda rengarenk olmaya çok ihtiyacımız var bence bu günlerde özellikle de. Ki benim her zaman ihtiyacım olduğu gibi. Herkesin bir gün renkli bir vosvosu olmasını diliyorum. Yeryüzünde sadece vosvoslar olsa keşke:)

1 yorum:

  1. Bu yazıyı etiket bulutundan gördüm:)Abim ve ben bekarken bizde bir vosvos ailesiydik,turlarına ve sadece vosvosçılar için kapatılan bir sinema salonunda herby adlı vosvos arabanın filmine gittik.Kaplumbağa sahibi olmak bir ayrıcalıktır diye düşünüyorum ben ve herkesi bu zevke çağırıyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)