17 Temmuz 2008 Perşembe

Cezayir'de Doğalgaz hattına terörist saldırı

Dün gece bizim için ilk başta her zamanki gibi normal bir geceydi. Akşam yemeğimizi yedikten sonra biri müddet tv odasında bir filme takıldık star daydı sanırım. Sonra erken saatte film izlemek için odamıza döndük ve ardından günün verdiği yorgunlukla uykuya daldık. Gece saat 3 sularında odamızdaki klimadan acayip sesler geldiğini duydum uyku sersemi. Sanki klima uzun zamandır içinde sakladığı canavar kişiliğini ortaya çıkartmak için çabalıyor ve tüm gücüyle çığlık atıyordu. Tabi bunun böyle bir şey olmadığını biraz ayıldığımda farkettim uykumdan. Bir anda sarsılmaya başladı prefabrik odamız. Önce tünelde çalışma olduğu için büyük makinalar çalıştığından yakınımızdan buldozer falan geçiyor sandım sonra dedim kesin deprem oluyor. Birden odanın içinde büyük bir aydınlanma oldu. Sanki gün ağırdı anında. Eşim: "uyan; patlattılar" dedi ben anlamadım önce sonra dedim bizi vurdu teröristler ya da yakınımızda bulunan askeri birliği vurdular dedim. Meğerse karşı dağdaki -ki bize yakınlığı 20-25 km var- doğalgaz boru hattını bombalamışlar. Hemen makinamızı alıp fotoğraf çekmek için dışarı çıktık. Dışarıda nasıl bir aydınlık var anlatamam. Her yer kocaman bulutlarla kaplandı ve bir süre sonra turuncuya çalmaya başladı gökyüzü. Bütün kamp uykusundan uyanmıştı. Herkes tuhaf tuhaf uykulu gözlerle ve de şaşkın tabiki olanları izliyordu. Yiğit daha birkaç sene önce aynı olayı daha şiddetli yaşadığı için tedirgin olmadı. Bana da evvelden anlatmıştı böyle böyle olmuştu diye hatta çektiği kamera görüntülerini göstermişti. Bu yüzden belli bir zaman sonra sakinleştim ve korkmadım. Ama ilk yataktan fırladığımda kalbim küt küt atıyordu. Makinayı ellerimde sabitleyebilmek için epey uğraştım. Çünkü ellerim titriyordu. Tabi sonra alevleri izledik zaten doğalgazı kıstılar sanırım azalmaya başladı ve bir süre sonra söndü. Umarım çok fazla ölen olmamıştır. Bundan sonra uyumak biraz zor oldu tabi. Uykumuz açıldı yatakta döndük durduk. Ama ben dün gece şunu daha iyi anladım. Hayatımda atraksiyon sevmiyorum böyle herşeyin olduğu gibi sakin dingin ve huzurlu gitmesinden yanayım. Önceleri böyle düşünmezdim ama şimdi eminim artık. Yaşlandık mı nedir? Çılgınlıklar ve türlü adrenalin hiç bana göre değilmiş..Umarım bir daha böyle bir heyecan yaşamayız. Biz iyiyiz merak etmeyin:)

14 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. Tuğba cım geçmiş olsun.Siz hep çarşıya falan gittik diyorsun,yüreğim ağzıma geliyor.Orada her an aptalca bir patlama olabilir korkusu duyuyorum.Allah sizleri korusun,tüm masum insanları da tabii.ÖPTÜÜÜÜÜMMMMM...

    YanıtlaSil
  3. zuzucum çok geçmiş olsun dikkatli olun.öptüm sizi

    YanıtlaSil
  4. Tuğbacım geçmiş olsun nasıl panik yaşamışsınızdır umarım dediğin gibi ölensayısı çok değildir..

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun canim..Senin uykular yine kacacak sanirim bir sure daha..
    Dikkat edin kendinize her yerde dolasmayin canim..

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  7. Tuba'cım merhaba ben yeşim,öncelikle çok çok geçmiş olsun. yiğit'in üniversiteden sınıf arkadaşıyım, facebooktaki fotolardan felan seni görmüşlüğüm var. çok tatlı bir çiftsiniz ve birbirinize çok yakışmışsınız. blogunun adresini bikaç gün önce gördüm ve yazılarını okumaya başladım. o kadar güzel, o kadar hayat dolu, o kadar pozitifsin ki okuyan kişiye bile bu enerjin geçiyor. en ufak şeylerden bile mutluluk çıkarabiliyor olmak çok güzel bişey. bizde izmirde oturuyoruz, karşıyaka da, geldiğinizde uygun olursanız görüşmek isteriz:) yeni yazılarından gelecek enerjiyi heycanla bekliyorummm!!

    YanıtlaSil
  8. Tuğbacım geçmiş olsun canım. Korkuyla uyuyamamak nedir bilirim, malum deprem atlatmış bir şehirde yaşıyoruz :((((

    Kendine dikkat et

    YanıtlaSil
  9. Tuğbaaaaaa,
    inanılır gibi değil :)

    Şimdi mesajı yolladım postacı kartı elime uzattı. 1 ay sonra ulaştı yani, çok teşekkür ederim. Muckssss

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Hande, elif, jemand, serpil, güldem, alev hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum. Umarım bir daha böyle şeyler yaşamayız..

    Sevgili Hande;
    mailini aldım sana da yazdım canım yeniden.hatlar gene kötü zor yolladım valla..öpüyorum seni

    Babacım;
    Sen merak etme bizi tamam mu biz öyle tehlikeli yerlere gitmiyoruz zaten. dikkat ediyoruz.zaten sadece bir gün dolaşabiliyoruz biliyorsun o da bişey olacak bir yerde değil..öpüyorum seni.siz de dikkat edin oralarda kendinize.memleketin hali pek iç açıcı değil valla.

    elifcim;
    mersi şekerim..bişeyimiz yok merak etmeyin..

    sevgili serpil;
    benim uykular kaçmaya çok müsait zaten:)dikkat ediyoruz ama merak etme..

    sevgili alev;
    kartımı aldığına çok sevindim nihayet gelmiş..gene yollarım ben sanaaa..umarım hoşuna gitmiştir.öptüm sevgiler

    sevgili yeşim;
    çok sevindim canım bana yazdığına ve beni bulduğuna vee blogumu beğendiğine.yiğitin selamı var sana..güzel sözlerin için de çok teşekkür ediyorum.çok mutlu oldum gerçekten.ağustos da gelicez hayırlısıyla türkiyeye önce izmite sonra izmire gelicez müsait olduğumuzda görüşmek isteriz biz de.haberleşiriz canım geldiğimizde..öpüyorum seni çok..sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  11. canım saat burda gece 1.41 şimdi bloguna girdim patlama haberini gördüm oysaki sen beni bugün havuzdayız diye aradın ve sesin bir tuhaftı saatlerce düşündüm acaba bişey mi oldu diye sonraaa da bütün gece antik pup taydım anca eve geldimm.... çok tedirgin oldum sabah ayılır ayılmaz ilk işim sizi aramak olucak nolur dikkat edin tatil gelsin ve siz buraya gelin, aklım hep sizdeeee çok öpüyorum ikinizideeee bide çok sewiyorummm iyi gecelerrrrrr .....

    YanıtlaSil
  12. Canısı ben yatıyorum iyi geceler sana :))

    Bu arada az önce Melda da MSN'ye geldi, zaten notta da yazmış antik pub'daymış yeni gelmiş. Bunları az önce sana zaten söyledim niye bi daha yazıyorum ki anlamadım.

    Neyse birazdan görüşürüz. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  13. Meldacım canım;
    gez gez bakalım antik publar da..heehe gelince birlikte de gezicez inşallah.sen merak etme bizi canım iyiyiz. hem olay uzakta oldu zaten bizle ilgisi yok.dün havuzdaydık çok güzel geçti sesim sana neden öyle geldi ki anlamadım belki sıcaktan mayışmışımdır biraz.yoksa bişeyimiz yoktu canım.çok özledim seni.muck muck öpüyorum canım. az kaldı yakında görüşürücez..

    YanıtlaSil
  14. Sevgilim;tarçınım;
    bana sürpriz yapmışsın benim ruhum bile duymadan bloga yazmışsın yorum..delisin sen:)senin bu deliliklerini çok seviyorummm beeennn..seni de çooook seviyoruummmm..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)