6 Temmuz 2008 Pazar

Cumartesi tatilimiz ve ata binme serüvenimiz

Cumartesi günü tatilimiz pek iyi geçti. Önce evimizde dinlendik. Sonra hadi dedik bir iki saat de olsa havuza gidelim yüzelim cup cup. Ben hemen kahvaltı soframızı topladıktan sonra havuz çantamızı hazırladım güneş kremimiz havlularımız ve kitaplarımızı aldım. Yola çıktık büyük bir hevesle. Çünkü henüz havuz sezonunu açmadık ve yüzmek için sabırsızlanıyorduk. Bir gittik ki otele havuz kapı duvar. Kocaman bir tabelaya dolu diye yazmışlar. Sinirimiz bozuldu tabi. Orda zorluk olmasın diye mayolarımızı da giymiştik. Öylece kalakaldık. Başka da bir şey yapmak gelmedi önce içimizden. Sonra tam eve dönüyorduk ki kocacığımın aklında bir ampul yandi ve hadi ata binmeye gidelim dedi. Önce biraz korku dolu bir ifadeyle tamam dedim ama yol boyunca pek bir heyecan yaptım.

Çok güzel ormanlık bir alana gittik. Adı Club De Pins. Yani Çamlar kulübü demek. Herkes yerlere uzanmış piknik modunda. Bir yandan atlar ortalarda cirit atıyorlar. Mangallar yanmış. Bir sürü de çay bahçesi gibi yerler var. Önce biraz dolaştık. Bol bol Fotoğraf çektik. Yeni aldığımız objektifimiz sayesinde bu sefer bir sürü cezayirli fotoğrafı çekebildim. Onları da yeni bir blog konusu olarak burada göstereceğim size. Sonra oturduk bir çay bahçesine soğuk soğuk meyve suyu içtik. Sonra atları tanımaya çalıştık. Hangisine binsek acaba diye. Çünkü bazıları çok hareketli ve sinirliydi. Ben zaten korkak olduğum için sakin birini aradım durdum dakikalarca. Sonra uysal bir dişi bulduk. Erkekler genelde çok huysuzdular.

Atımızın adı Wourda..Ne anlama geldiğini bilmiyorum ama güzel bir isim. İsmi gibi kendi de güzeldi zaten. Çok da zevkliydi. Ama üzüldüm de onlara. Yazık hayvancıklar sıcakta tepelerinde bizi taşıyorlar. Bir su içişleri vardı görmeliydiniz. Gözleri, yeleleri, ayakları her yeri çok güzeldi. Sıcacık ve yumuşacıktılar. Güzel bir gün geçirdik onlar sayesinde. Ben çok dolaşmadım ama eşim benden çok dolaştı ben biraz korktum. Etrafta bir sürü at var diye ürktüm. Şimdi birbirlerini görüp huysuzlanırlar diye. Yine de korkmama rağmen güzelce bindim atımıza. Herkese tavsiye ederim. Gerçekten çok güzel bir duygu. Keşke kocaman bir çiftliğimiz olsa içinde de bir sürü at. Doya doya binsek. Biz onlara arkadaş olsak onlar da bize arkadaş olsa. Arkadaşlık konusunda en vefalı hayvanlardan biri sanırım at. Biz de bir günlüğüne de olsa bunu hissettik ve aynı Asi dizisindeki gibi doya doya okşadık atları. Eşim de gerçekten çok sevdi atları. Ve bir kovboy edasıyla neredeyse bütün ormanı turladı. Ben de arkasından koşup fotoğraflarını çektim onun da benim için yaptığı gibi..İşte o anlar;




Şimdi sıra doğuştan Kovboy kocişimdeeeee;



Şimdi de birkaç sanatsal fotoğraf göstereyim size. Daha güzelleri de var tabi.


Bu fotoğrafı da koymadan edemedim çünkü bence çok sevimli bir görüntü gerçekten. Minik midillisiyle sevimli bir cezayirli kız çocuğu..


13 yorum:

  1. zuzucuğummmmmm;
    Okurken valla gözümde canlandırdım pek eğlenmişsinizdir sevindim valla.Bende atları çok sevıyorum ama senın gibi korkuyorum bende.Burda at çiftliği var binebilyorsun atlara.Bizde yeni öğrendik at çiftliği olduğunu.Resimlerdede çok şirin çımışsınız valla...Yiğit abiyi cesaretinden dolayı kutluyorum ve öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler fıstık, gerçekten de çok zevkli bir olaymış binicilik. Bizimki biraz koftiden binicilik ama olsun. Atlar uysal olunca cesaret edebiliyorsun. Hatta at üstündeyken hiyya!! diya bağırıp dört nala koşturasım geldi ama sonra Şener Şen misali ormanda kaybolabilme ihtimali hoşuma gitmedi :))

    Yalnız şu da bi gerçek, ders alırsak eğer, ilk derste atı koşturabileceğime inanıyorum.

    Bu arada fena halde göbek yapmışım dikkatimden kaçmadı. Kilo vermenin kolay bi yolu yok mu???

    YanıtlaSil
  3. Elifciğim; zuzucum
    Bu arada yeni blogun hayırlı olsun cicim. Umarım en kısa zamanda yeni yazılarınla bizi sevindirirsin. Ben çok güzel şeyler yazacağına inanıyoruM. İçinden geldiği gibi yaz canım. Hepimiz severek okuyacağız.Öpüldün.Bu arada sen de o at çiftliğinden yararlan bence. Öğren bak hazır boş vaktin varken.Yiğit de seni öpüyor.

    YanıtlaSil
  4. Canım Sevgilim;
    Nasıl da hoşuna gitti ata binmek dimiiiii..Kovboyum benim. Yiğit Eastwoood diycem sana ben artık. İnşallah öğreniriz de daha güzel bineriz ilerleyen zamanlarda.Bu arada kilo alan sadece sen misin yaw..Ben de tombiliyim baksana. Biz bu gidişle hayatta kilo veremeyiz bence. Çünkü ikimiz de yemek yemeği çok seviyoruz. Ama dikkat edebiliriz. Ekmek yok ve senin için tuz da olmazsa bir de bol su. O zaman daha güzel olur herşey. Artık Türkiyeye gidince de spora gideriz sen gör bizi o zaman flinta gibi oluruz vesselam..
    Seni Seviyorum hayatım..mucks

    YanıtlaSil
  5. Tugbacim at binmek cok zevklidir.. Ben cok oldu binmeyeli.. Anneannemlerde biz kucukken at vardi onlar Ordu'da koyde yasiyorlar.Biz eyer olmadan bile binerdik , at bize alisik oldugundan sakin dururdu hep.Napolyondu bizim atin adi..Ahh Allah rahmet eylesin, yaslandi oldu zavallicik..
    Fotolar cok seker bu arada..

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir gün olmuş:) havuz olmamış ama bak gerisi ne süpriz bir gün olmuş,ben böyle planlanmamış günleri daha çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Serpilcim;
    gerçekten süper bir duygu elimden geldiği kadar anlatmaya da çalıştım zaten.çocukken biniyormuşsun sen de ne güzel bir şans.hem de eyersiz.sanırım ben çok korkardım.lakin sımsıkı tuttum eyerini binerken..fotoları beğendiğine sevindim.sevgiler

    Güldemcim;
    sürprizleri ben de çok seviyorum ama böyle günlük tatillerde planlı olmak sanırım daha çok hoşuma gidiyor.öbür türlü istediğim bişey olmayınca çok üzülüyorum.zaten bir şeyi çok istersem de kesin olmuyor heehe:)ama gerçekten güzel bir gündü.

    YanıtlaSil
  8. Super birgun olmus! :) Ata binmek cok zevklidir,kucukken binmisligim var.fotograflari da cok sevdim,yeni objektifin hayirli olsun,cezayirli fotolarini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Atlara bayıldım ayrıca filli saatine de bayıldım :))))

    YanıtlaSil
  10. Begümcüm;
    Teşekkür ederim canım. Gerçekten güzel bir gün oldu inan.Yeni objektifime de alıştım sayılır artık biraz ağır olsa da çok işe yarıyor.Umarım daha güzel fotolar çekeceğim zamanla.Yakında yeni fotoğraflarımı koyacağım bloga.Bu arada sana sormak istediğim bir şey var bana mail adresini iletebilir misin.Sanırım daha önce almamışım.
    sevgiler

    Banucum;
    Atlar süper güzel yaratıklar bence. Zaten çok sevdiğim bir kaç hayvanın içindeler. Filleri de çok seviyorum gördüğün gibi. Bu saate ben de bayıldım ve hemen ekledim bloguma. İyi şans getirsinler bana diye. O adreste bir sürü güzel saat var sen de bakabilirsin canım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Canlarım,ikinizin de iyi bir tatile
    ihtiyacınız var.Orada sıkıntıdan ve sitresten sanırım kendinizi yemeğe vermişsiniz.Olsun şimdi biraz çok çalışın,tatilde bol bol dinlenir kilo verirsiniz.Size güveniyorum.Yemeğe devam.öpüldünüz canlarım benim.

    YanıtlaSil
  12. ata binme serüvenini bizde arkadaşlarla yaşamak istiyoruz ama google da club de pins adına birşey bulamadım, nerdedir, telefonu vs. var mı?
    teşekkürler, ipek özdamar

    YanıtlaSil
  13. Merhaba İpek;
    Öncelikle bloguma hoşgeldin. Yorumunu okudum. Ata binmek gerçekten çok zevkli. Telefon istemişsin ama bilmiyorum bu arada ben cezayirde yaşıyorum bir senedir blog da izmir diyor ama biliyormusun bilmiyorum. Sen de burdamısın yoksa türkiyeden mi yazdın bunu bilmiyorum ama cezayirdeysen senin için yerini detaylı öğrenebilirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)