12 Temmuz 2008 Cumartesi

Güzel bir perşembe akşamında

Bugün yine aklımda onlarca şeyle oturdum bilgisayarımın başına. Önce okumam gereken maillerimi okudum sonra yazmam gereken maillerimi yazdım, birkaç blog dolaştım ve buraya geri geldim. Blogumu iki gündür yazısız bırakmışım. Dün yazmak istemiştim aslında ama yorgunluğa, uykuya ve kitabımın sayfalarına yenik düştüm. İyi de oldu aslında. Tabi yine yazmadan durmam mümkün mü. Odamda karaladım defterlerime yeni şeyler, sonra renkli resim defterime resimler yaptım.

Perşembe günü geldi diye seviniyordum daha çarşambanın öğle vaktinden itibaren. Ama sonra cuma günü tatil yapmayacağımızı çalışmaları gerektiğini öğrendim türklerin. Havuz hayallerim suya düştü ve boğuldu tabiki. Ama buradaki arkadaşım Sarah'nın doğumgünüydü perşembe günü ve bizi de davet etmişlerdi. Perşembe günü akşamı saat 5.30 gibi yola çıktık. Alger e gittik. Doğum günü hediyemizi aldık ve tam vaktinde buluşacağımız restorantın önündeydik. Aynı anda gelmişiz zaten. Öpüştük -burda üç defa öpülüyorsunuz-mutluluk dileklerimizi ilettik birbirimize.

Restorantda güzel bir yemek yedik ve sohbet ettik. Ben genelde fransızca konuşmalara pek hakim olamadım her ne kadar eşim çevirse bile ama sarah ile türkçe sohbet ettik. Yemekte sadece eşim ve ben vardık. Bizi davet etmelerine çok ama çok sevindik. Bu bizi ne kadar sevdiklerini gösterdi bir kez daha. Daha sonra yoğun bir trafik eşliğinde eğlencemize devam edeceğimiz Zeralda daki Cafe ye gittik. Daha doğrusu çimenlikler içinde güzel bir bahçeye. Bütün ailesi oradaydı Sarah nın. Büyük annesi, büyük babası, teyzeleri, eniştesi ve biz. O kadar tatlı insanlar ki. Son derece güler yüzlü, konuşkan, misafirperver. Anlayamadığım konuşmalar haricinde kendimi hiç yabancı hissetmedim onlara. Büyükannesi beni çok sevdi ben de onu. Son derece şeker bir bayan. Beni hemen evine davet etti. Ve beni beğendiğini anlatmak için eliyle tamam çok güzel işareti yaptı. Çok sevindim tabi ben de. Limonata içtik pastamızı kestik ve yan taraftaki diskotekten gelen çıstak çıstak müzik eşliğinde çok eğlenceli bir gece geçirdik.

Eve vardığımızda saat 12 yi geçiyordu. Cezayir de ilk defa bu kadar geç geldik evimize. Değişiklik oldu bizim için de. Biraz tv ye baktıktan sonra hemen uyuduk günün yorgunluğuyla. Sabah da erkenden yola çıktık ve kampa geri geldik.

İki hafta arka arkaya tatil yapmadan kampta kalmak eşim için de benim içinde biraz zor oluyor. Ama en çok onun için. Sonuçta burası benim için hep tatil demek bir nevi ama o çalışıyor, yoruluyor dinlenmeye ihtiyacı var. Geçen hafta iki gün tatil yapmıştık da nasıl güzeldi o iki gün. İlaç gibi gelmişti ikimize de. Tam anlamıyla dinlendiğimizi hissetmiştik evimizde. İnsanın kendi evinde olması da ayrı bir güzellik zaten. Bu hafta İnşallah bir aksilik çıkmaz evimize gidersek o daha önce bahsettiğim sarımsaklı fesleğenli makarnadan yapacağım ve yanına da somonlu mısırlı salatamızdan. Bir de yeni öğrendiğim karpuzlu limonatadan..Bunun için sabırsızlanıyorum gerçekten de..

Doğum günü kızımız Sarah ve ben:) Altta da doğum günü pastası kesildiğinde alkışlarken..

Sarah'nın babası mösyö Lahcene, eşim ve ben..

Bu fotoğrafta da Sarah'nın teyzesi ve büyükannesiyle birlikte mutlu mutlu gülümserken..

1. zuzu;
    Pek bi eğlenmişsiniz sevindim seni adına.HERR İKİNİZEDE DEĞİŞİKLİK OLMUŞTUR VALLA.BU HAFTA İNŞ DİNLEİRSİNİZ.ZUZUCUM BAŞKA HASTANEYE GİTTİK TANIDIK DOKTORA GÖSTERDİK KİRİŞLERDE BİŞİ YOKMUŞ YANLIŞ TEŞHİSMİŞ.BUGUN EMAR ÇEKİLD.PAZARTESİ SONUCU ÖĞRENECEZ NE OLDUGUNU:)ÖPÜLDÜNÜZ ZUZU

2. Ne kadar zevkle okudum yazdıklarını...Çok sevindim böyle güzel dostluklar kurduğuna...Sevgiler...

3. Tuğba cım iyi bir tatil ve eğlence olmuş.Sen zaten bu tür dostlukları herzaman kurabilen bir insansın.Hoşça vakit geçirmişsiniz.Biz den de bi değişiklik,kefken gene doldu,hafta ya misbah lar da gelin ce biraz daha dolacak,sonra sıra sizde.Hadi bakalım az kaldı.Öptüm ikinizi de

4. Sevgili Maviye Yolculuk;
    Yazılarımı böyle zevkle okuduğunu bilmek çok güzel gerçekten.Dün fillerimi kaldırmıştım başka bir resim için ama net gitti düzeltemedim.Şimdi o yeni fikri oluşturana kadar yeniden koydum fillerimi haber veriym dedim:)filleri beğendin orda demek.Çok öptüm.Sevgiler

Zuzucum;
    Eğlendik gerçekten. Değişiklik oldu bizim için.Bu hafta inşallah havuza gitmek istiyoruz bir aksilik çıkmazsa.Şöyle güneşin altında kitap okumak istiyorum. Denize girmeyi de nasıl özledim anlatamam. Normalde bu zamanlar biliyorsun kefkende olurdum hep.Alıştık tabi. Denize hasret kaldık.Haber ver yine doktorla ilgili. Öptüm kocaman.

Babacım;
    İyi bir gün geçirdik gerçekten.İnsanlar da görsen pek tatlılar zaten hepsi.Bize çok şeker davranıyorlar.Kefkendesiniz hepiniz ne güzel.Bizde orda olucaz yakında inşallah.Biz ordayken de olsalar misbahlar tuaylar falan daha süper olacak ama.İnşallah gelirler.Özledik onları da çok.Öptük kocaman hepinizi.

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)