27 Temmuz 2008 Pazar

Tünel Açılışı

Yaklaşık olarak bir haftadır Djebahia daki kampımızda ve ofislerde bir koşturmaca hakim. Bunun sebebi T2 tünelinin bitmiş olmasından dolayı açılışının yapılacağı güne dair hazırlıklar. Bugün nihayet o gün:) Uzun zamandır verilen emeklerin sergileniş günü. Herkes bir yerlere yetişme çabasında. Ben de buna dahilim tabi. Yetişme anlamında değil ama açılışın heyecanı anlamında. Eşimin çook çalıştığı zamanlarının meyvesi gözle görünür bir hale gelir oldu artık. Tabi daha diğer tünelin de bitmesi gerek. Ama yine de heyecan verici böyle bir olaya şahit olmak.


Şu sıralarda Cumhurbaşkanı da gelmiş olmalı Tünel açılışı için. Umarım herşey yolunda gitmiştir. Bu paragrafı yazdıktan sonra Cezayir Türk Büyükelçisi Ahmet Bigalı da bizi ziyarete geldi. Türk personelle tanıştı. Proje müdürü Süleyman Taşatan, Mali İdari İşler Şefi Semih Dinçbudak, Teknik Ofis Şefi Yiğit Buğra Tekeli (eşim:))ve ben Süleyman bey'in odasında bir müddet görüşme imkanı bulduk. Gerçekten çok sıcak bir insan büyükelçi. Görüşme olanağı bulmuşken kendisine Cezayir ile ilgili araştırma yapmak isteğimi ve gerekli kaynak bulmak ve görüşmeler yapabilmek için yardım istediğimi söyledim. Çok güzel karşıladı hatta fikir hoşuna gitti. Elinden ne gelirse yapacağını ve seve seve yardım edeceğini söyledi. En yakın zamanda bu konuyla ilgili çalışmalarımı hızlandıracağım. İlk başta biraz korkuyordum ya ilgilenmezse falan diye ama gerçekten korktuğum gibi olmadı. O yüzden şu anda çok sevinçliyim. Valla nasıl heyecan yaptıysam hala kalbim küt küt atıyor. Ayrıca Cezayir'de böyle sempatik, bilgili, iyi niyetli, araştırmalara sıcak bakan bir temsilcimiz olduğunu görmek beni inanılmaz sevindirdi. Umarım hepimiz için herşey daha güzel olur.





Sağ taraftan başlayarak Süleyman Taşatan, Ticaret Müsteşarı Muzaffer Bey, Büyükelçi Ahmet Bigalı, Semih Dinçbudak ve ben. Eşim bu sırada fotoğraf çektiği için o giremedi fotoğrafa. Keşke o olsaydı burda da ben çekseydim ama yola çıkacakları için acele ettik o sırada bana da fotoğrafa katılmamı söylediler. Güzel bir anı oldu.




Eşim ve Semih abimiz:)


Ben ve Semih abimiz.

10 yorum:

  1. Büyük elçinin peşini bırakma,senin için büyük fırsat.Hemde zamanını değerlendirirsin.Çok güzel birde tecrübe olur.Resimlerde harika olmuş.Öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  2. Tuğbacım, hayırlı olsun canım. Orada yapılacak işler bittikçe dönüşünüzde yaklaşıyorsanırım dimi ?

    Babanın dediklerinede katılıyorum, büyükelçinin peşini bırakma :)

    YanıtlaSil
  3. Babacım gerçekten güzel bir gelişme oldu benim için elçiyle tanışmak. birazdan ona bir mail yollayacağım zaten.araştırma yapmak istediğimden falan bahsettiğimi yazdım ya yazıda onunla ilgili mail yollayacağım.resimleri beğendiğine sevindim.yine çektikçe koyarız güzel güzel.öptük seni kocaman.

    Sevgili Alev;
    yavaş yavaş gelme vakti yaklaşıyor evet.ağustosun 3 ünde oradayız inşallah.heyecan dorukta:)bavulları düşünüyorum şimdiden neler koysam falan diye:)elçiyle tanışmak da gerçekten iyi oldu.böyle güzel gelişmelere ihtiyacımız var valla:)öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. Ooo sana is cikti bak artik..Arastirmalarini bizimle de paylasacakmisin ??

    YanıtlaSil
  5. Serpilcim;
    ben de dün baktım bloguna istanbuldaymışsın ne güzel.bir ara merak ettim sesin çıkmadı diye.sonradan dedim aa gidecektiniz türkiyeye..umarım günlerin güzel geçiyordur.bizim de gelmemize az kaldı.heyecanlıyız.araştırmalarımı tabi sizlerle de paylaşıcam.şimdi henüz ortada bişey yok.okuldan hocalarımla ortak bişeyler oluşturmaya çalışıyorum.türkiye dönüşü iyice veririm kendimi artık işime..öpüyorum seni.haberleşiriz yeniden.bizden herkese selam. güzel günler geçirin:)

    YanıtlaSil
  6. TUğba' cığım hayırlı olsun...İşler bitince geliyorsunuz galiba :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Arkadaşım Maviye Yolculuk;
    valla işler sanırım yavaş yavaş azalıyor.ama tabi daha diğer tünel var iki tane yanyana.daha biri açıldı ötekinin bitmesine var.işler tamamen bitince naparız daha belli değil.yine nerden baksan bir senemiz var gibi duruyor şu anda:)

    YanıtlaSil
  8. T1 açılışında da ben oradaydım. DÜnya ne kadar küçük... Nerelere gittim, ne anılar geldi aklıma. Mangal partisi yapılıyordur mutlaka hala şantiye... Ne keyiftir. :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Evren;
    Dünyanın ne kadar küçük olduğunı düşünüyordum ben de şimdi. Gülümsüyorum bir yandan da. Hayatta tesadüfleri her zaman sevdim ben. Mangal partisi hala var evet ama artık çok az kişi olduğumuz için burda çok sık yapılmıyor.ama sanırım bu akşam yemekte mangal varmış:)

    YanıtlaSil
  10. Hi there colleagues, its great paragraph regarding cultureand completely explained, keep it up all the time.
    My page :: how to unlock iphone 4s at&t

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)