1 Ağustos 2008 Cuma

Tatile İki Gün Kala

Bugün nihayet günlerden sonra evimizdeydik. Sabah yine keyifli bir uyku çektik. Öğlenden sonra uyandık. Güzelce kahvaltı ettik. Yine koca bir demlik çayın çoğu kaldı. Sadece bir bardak içtik. Ben yine umutla belki iki bardak falan içeriz diye fazla demlemişim sanırım. Sonra temizliğe başladım ben. Zaten planını yapmıştım. Süpürdüm sildim hatta mutfaktaki halım lekelenmişti onu da temizledim. Ama buradan aldığım cosla halı temizleme benzeri dandik deterjan hiçbir işe yaramadı. Hala lekeler üzerinde duruyor ama yine de bayağı temizlendi. Deli gibi temizlik yaptım. Eşim de dayanamadı o da bana yardım etti biraz. Şimdi her yer pırıl pırıl. Ama inanılmaz derecede yoruldum. Belim ağrıyor. Yemek de yapmak gerekiyordu tabi hemen bir makarna haşlayıverdim yanına da salata. En güzel ve basit akşam yemeği. Bu kocaman temizlik gününün ardından bulaşıkları yıkamak tam bir eziyetti ama evim misler gibi oldu. Değdi yani bu yorgunluğa. Sonra da dayanamadım tüm enerjimi toplayıp bavulları hazırlamaya başladım. Seviyorum bu durumu. Heyecanla bavullara eşyaları yerleştirmek pek eğlenceli. Çoğunu hallettim sayılır zaten. Geriye ufak tefek şeyler kaldı. Onları da yarın eşimle birlikte halledeceğiz inşallah. Ama şimdiden üşeniyorum havaalanına gidip bavulları vermeye sonra binbir çeşit aramadan geçerek uçağa yerleşmeye. Tam bir stres yumağı. Uçak zaten ayrı bir eziyet oluyor benim için. Ne hikayeler yazıyorum havadayken bir bilseniz. Sevemedim gitti şu kanatlı demir yığınını. Sevimli olmasına pek sevimli ama yine de alışamadık birbirimize. Şimdi beklediğim gün yarın. Yarın eşim erken gelecek işten ve birlikte alışverişe çıkacağız ufak tefek bir şeyler alabilmek için sevdiklerimize. Sıcakta dolaşmak biraz zor olacak ama tabiki benim için süper zevkli olacak. Alışveriş yapmak bir numaralı hobim olmalı :) Tabi sonra onları da bavula yerleştirmek gerekecek. Olsun şikayetçi değilim. Ne kadar çok yorulursam aslında o kadar iyi uçakta uyurum hiç olmazsa. Bu da vaktin çok çabucak geçmesine sebep olacak. Ayrıca uçaktaki o güzel tatlıdan yemek için sabırsızlanıyorum krem şanti gibi bir şey ama süper lezzetli bence üzerinde de minik bir vişne oluyor genelde. Thy'nin yemeklerini seviyorum. Ama en çok da annemin yemeklerini..Bakalım annem bizim için neler hazırlamış..Sabırsızlıkla bekliyoruz havaalanındaki kavuşma anını.