5 Kasım 2008 Çarşamba

Yolculuk

İşte yolculuk zamanı yavaş yavaş yaklaşıyor. Evimize geldik akşamüstü. Alışverişimizi yaptıktan sonra. Güzelce yemek yedik ve ben başladım hazırlanmaya. Götürecek fazla bir eşyam yoktu. O yüzden toplanmak pek zamanımı almadı. Ama görmelisiniz bavulumun altı sırf kitap oldu. Okuduğum bütük kitapları geri götürüyorum. Burda fazla yer kaplamasın diye. Aslında normalde okumuş olsam dahi kitaplarım etrafımda olmasını severim, tekrar tekrar açıp göz gezdiririm ama burda öyle yapamıyorum. Çünkü dönmeye kalkarsak hepsini birden taşıyamam. Bu yüzden okuduklarımı geri götürüp yenilerini getiriyorum. Bakalım neler gelecek benimle bu sefer gelirken..
Bavul hazırlamayı gözümde büyütmüşüm biraz. Gece yarısı işim biter diye düşünüyordum ama saat 11 olmadan işim bitmişti bile. Hatta bir sürü de iş başardım o arada. Bulaşık, etraf toplama falan. Hızlı yaşamak buna denir herhalde. Yarın sabah erkenden kalkacak ve kahvaltımızı edeceğiz sonra da biraz alışveriş için başkente gideceğiz. Biraz koşturmaca olacak sanırım ama olsun zaten almak istediğim çok fazla birşey yok. Birlikte yolculuk yapacağım arkadaşımız da bu gece bizimle. Sabah birlikte gideceğiz. Bu yüzden uçak korkum yalnız olmayacağım için öncekilerden daha az. Yine de hatırı sayılır bir şekilde ama. Kalbim güp güp atmakta.. Sanki lunaparkta ahtapota binmiş gibiyim inmeyi sabırla bekleyen. Sanki çok hızlı sallanan bir salıncakta gibiyim dursun diye dua ediyorum. Yani ayağımı yere basacağım zaman hemen gelsin istiyorum. Tüm telkinlere rağmen uçağın güvenli olduğuna dair yapılan yine de o kocam kütlenin için de havada uçmak fikri hiç hoş değil bence. Arabada olmaya razı olurdum sanırım. Gerçi arabayla giderken de tırsmıyor değilim. Daha önce böyle olmazdı bana ama şimdi neden böyleyim bilmiyorum. Sanırım git gide teyzeme benziyorum. O da böyle seyahatlerden falan korkar. Arabada giderken bile paniktir. Zira annem de öyle bir bakıma. O da hemen bir harekette ayy ayy der. Ben de çoğu zaman böyle ayy ayy derken buluyorum kendimi eşim çok gülüyor. Mıknatıs gibi koltuğa yapışıyorum adeta.
Evime gitmeyi, şehrimin kokusunu duymayı, sevdiklerime kavuşmayı, annemin ve ananemin hazırladığı yemeklerden yemeği heyecanla bekliyorum. Bugün aldığım duyumlara göre annem ve ananem bana zeytinyağlı dolma sarıyorlarmış. Canlarım benim yaa. Herkesi çok özledim. Yarın 14.25 Uçağı ile geliyorum hayırlısıyla. Umarım hava da güzel olur. Ayrıca umarım pilotun da maşallahı vardır. Güzel inip kalkarsa ben de alkışlayacağım bu sefer. Benim için bu süper bir olay çünkü..İnsanların içindekileri anlayabiliyorum. Sevinçlerini başka nasıl anlatabilirler ki. Ben de ilk kez onlara katılacağım sanırım. Yeter ki yumuşak bir iniş olsun..
Memleketimden yazmaya devam edeceğim yeni haberlerle ve tabi fotoğraflarla. Bloguma yazmadan duramam zaten. Şimdilik yazacaklarım bu kadar artık yavaştan yatsam iyi olacak gözlerimden uyku damla damla akmaya başladı bile. Bu gece uzun olacak herhalde benim için. Sabah de 7 de ayaktayım. Benim için dua edin. Ve bana güzel bir tatil geçirmemi dileyin canım arkadaşlarım. Hepinize sevgileeeeerr:):)

14 yorum:

  1. Bol şans şeker kuzum dularımız seninle :)

    YanıtlaSil
  2. Off ne güzell!! Benzer bir postu yazmama 6-7 ay var benim. Güzel güzel gelsin istiyorum o gün. Annenler ne heyecanlıdır kimbilir Tuğba. Çok güzel vakit geçir memleketinde, hep yaz yaptıklarını da ben de burada çatır çatır çatlayayım :) Alev ve Alper ile görüşürseniz ikisini de öp benim için :) Yumuşak inişli ve kalkışlı güzel bir yolculuk diliyorum sana, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. bir onceki yaorumda kelime hatasi yapmisim sildim.duzelterek yaziyorum:

    guzel ucuslar yumusak inisler gonlunden gecirdigin gibi neseli saglikli huzurlu tatiller olsun..birde zeytinyaglidolma ...afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. yukardaki yorumdada yorum yazarken garip bisi yazmisim.kusura bakmayin :(

    YanıtlaSil
  6. Canim hayirli yolculuklar
    Git tadini cikar bizlerin yerine de :)
    opuyorum seni

    YanıtlaSil
  7. Nazocum; bende seni burdan öpüyorum canım. Alper bize katılır mı bilmiyorum Nazlı Böcektir kendisi ama çikolatalı pasta hatrına kanar belki. Ev kuşudur genelde kendisi :)

    Tuğbacım; akşama burada olursun sanırım. En kısa zamanda içelim kahvemizi, yiyelim pastamızı. Hoşgör'e ne dersin :)

    öpüyorum seni, iyi uçuşlar...

    YanıtlaSil
  8. Çok iyi Tuğba. SIk sık gelebiliyorsun en azından. Bazıları sadece senede 1 kez gelebiliyorlar. Çok şanslısın bu açıdan. İyi tatiller, güzel vakit geçirmen dileğiyle...Bir geldiğinde buluşmak isterim. Ne de olsa ben de İzmitliyim biliyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. ZUZUZUCUĞUM;
    HAYIRLI YOLCULUKLAR ABLAŞUAN VARMIŞSINDIR BİLE GÜZEL MEMLEKETİNE:)

    YanıtlaSil
  10. Craftcım,
    dualarınızla yolculuğum çok güzel geçti.biraz stres oldu tabi olmaz mı yine de fena değildi.öpüyorum canım.

    Nazocum;
    benim gibi benzer yazılar yazdığında seni de heyecanla okuyacağım canım.zamanın senin için çabuk geçmesini bir an önce o güzel günlere kavuşmanı diliyorum.günleri sayınca geçmez derler ama valla sanki geçiyor yaa:)hala daha geldiğim için heyecanlıyım biliyormusun.yani dünkü heyecan aynen devam.alper ve alevle görüşücez inşallah senin yerine ikisini de öpeceğim canım merak etme:)sevgiler

    Sermooncum;
    canım güzel dileklerin için teşekkür ederim.bu güzel sözleriniz sayesinde güzel geçti herşey.dolmaları da yedim valla 3er 5 er sizler için de:):)sevgiler canım öpücükler

    Sergülcüm sana da çok teşekkür ediyorum canım.çok tatlısınız:)

    Sevgili bir hayat dolusu;
    yolculuğum güzel geçti evimdeyim nihayet.teşekkür ediyorum.sevgiler

    Alevcim;
    canım evimden yazıyorum şimdi ne güzel çıt çıt:)görüşeceğimiz zamanı heyecanla bekliyorum. arıycam seni. umarım alpercim de katılır bize de onu şöyle kocaman kocaman öperim.pastayla kandırırız belki gelmesi için:)hoşgör süper fikir canım oranın pastalarını çok severim hatta limonatası da ne güzeldir dimi..öptüm canım seni.

    Handecim;
    canım benim çok haklısın böyle gelebilmek büyük bir şans.yakın olması da avantaj.eşime de burdan teşekkür ediyorum şimdi orda yalnız kaldı.böyle beni desteklemesini seviyorum.istanbula gelebilirsem canım çok isterim seninle görüşmek.haberleşiriz yeniden canım.öpüyorum kocaman:)

    Güldemcim;
    canım izmire gelebilirsem hemen arıycam seni gelince canım.görmeyi bekliyorum ben de seni ve poyrazı:)sevgiler

    Elifcim;
    zuzucum evdeyim şimdi yazıyorum sana. hatta az sonra arıycam seni heehee:)özledim çok zuzucum seni..öpüyorum kocaman..muccckkksss

    YanıtlaSil
  11. Tuğbacım çok sevindim ulaşmış olmana:)
    ankara'da buluşuyoruz değil mi:)))

    sevgilerimle
    pınarr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)