28 Ocak 2009 Çarşamba

Yemek istiyorum,seviyorum,canım çekiyor,özlüyorum,burnuma kokuları geliyor,dayanamıyorum bazen ama kilo da alıyorum sinir oluyorum..

Şunların güzelliğini görüyor musunuz yaa? Herkes sanırım fotoğrafların nelere ait olduğunu anladı. Yine de seçilememe ihtimaline karşı ben sıralayayım sizin için. Soldan başlayarak sırayla:
-son zamanlarda epey revaçta olan bardakta haşlama mısır özellikle de permesan peynirlisinden
-kırmızı kırmızı ve kızarınca çıtır çıtır olan tekir balığı,
-kaşarlı pide
-domates turşusu ki ooff kokusu geldi burnuma şimdi;
-kırmızı tatlı biber, ne yazıkki buradaki tüm kırmızı biberler acı
-tabiki mantı
-simit,
-döneeerrrr,
-kurabiye, ama izmitteki Aynalı Fırın'ın, Çınar pastanesinin bir de Kadıköydeki Komşu Fırın'ın kurabiyelerinden olmalııı
-mis gibi kokan ve dolu dolu bir ekmek tombik ekmek. Bizim bakkal da satılıyor pardon artık market oldu orası tabi. Nasıl özledim bu ekmeği bilemezsiniz. Buradakiler hep baget ekmek genelde içleri de kof kofffff
-galete istiyorum taze taze fırından çıkmış, izmit çarşı garajlardaki minik fırının galeteleri pek güzel olur,
-tulumbaaaa tatlısıııı
Şimdi yazımı okuyanlar artık senin Türkiye vaktin gelmiş diyeceklerdir. Pınaroo okuyorsa o kesin söyler zaten. Ciciyi de çok özledim valla yaa.. Künefe yeriz belki onunla yine. Bak onun fotosunu koymayı unutmuşum tüh. Siz var farzedin!Dediğim üzere evet benim Türkiyem geldi..
Böyle durumları hemen algılıyorum artık. Duygularım böyle salıncakta sallanır gibi iç gıcıklayıcı bir hal alıyor, burnuma yerli yersi kokular geliyor, rüyalarım değişiyor, eski fotoğraflara bakasım geliyor, biraz sinir yapıyorum ve tabi hüzün geliyor yerleşiyor.
Belki size bu hallerim tuhaf geliyordur. İnsan içinde yaşayınca bazı şeyleri farketmiyor. Kıymetini anlamıyor, olağan buluyor. Orada sizin için bunları bulmak, edinmek her zaman oldukça kolay. Rahatlıkla yemeklerinize roka veya semiz otu salatasını ekleyebiliyor, canınız börek istediğinde evinizde mis gibi yapabiliyor, yapmaya üşendiğinizde en kötüsü bir vasıtayla pastaneye gidip can çekilen şeyleri alabiliyorsunuz. Burası tabi böyle söylediğime bakmayın çoğu şeyi bulabildiğimiz bir memleket. Halimize şükrediyoruz yatıp kalkıp. Taa Amerikalarda bir patlıcanı onlarca dolara almak da vardı. Oradaki çocukluk arkadaşım canım Serra'm anlatır arada. Bu yüzden yiyemediğim şeyler için bana acıyabilirsiniz elbet ama mahrumiyette de değilim yani söyliym de sonra anneciğim çocuğum aç kalıyor oralarda zannetmesin. O beni bilir zaten. Kızının her zaman olur olmadık istekleri vardı. Durup durup ayy şimdi şundan olsa da yesek durumları tavan yapardı. Hala daha bende değişiklik olmadı. Ruh hallerime göre isteklerim boyuna değişiyor. Ama böyle olmak mutlu ediyor beni. Düşünmeyi düşlemeyi seviyorum. Az kaldı memleketimle kavuşmaya, sokaklarında özgür kuş olmaya, mis havasını solumaya az kaldı. Hiç birşey yapmam gerekmiyor aslında orada olayım yeter.Durup sesleri ve sessizliği dinlemek istiyorum.
İzmitten sonra izmir'i de özlüyorum artık .Orası da başka ve güzel bir memleketim artık. Ne de olsa kütük izmir oldu:):) İzmitin yanında bir de izmir özlemim var artık. İzmir'in kızları şarkısından da böylelikle kendime pay çıkartmış oluyorum ve kıskançlığımı bir nebze de olsa azaltıyorum. Kokoş zaten onların hepsi önemli olan ruh güzelliği dimi ama yaaa??? Ben 34 beden olayım da görsün onlar beni..izmirde nasıl da hava atıyorum süslenip püslenip..
Zaten bu yazının sonunun hayra alamet olmadığını anlamıştım daha yazmaya başlamadan. Yemekleri yemek güzel de sonrası fena. Aldığımız kilolar faizliyle yerleşiyor üzerimize. Bunun bir hal çaresi olmalı diyorum. Yemeli ama kilo almamalı. Neyse çareler üretmeye çoktan başladım. Burada kalırsak daha bir müddet; ya bir spor salonuna yazılmalı ya da o da olmazsa (çünkü düzgün bir yer bulmak gerek ve vasıta sorunu da var tabi,) eve artık yürüyüş bandı vs. almak allahın emri oldu. Yürümek en önemli şey çünkü. Annem de yürüyüşlere başladı yine. Düğün zamanı pek güzel kilo vermişti zuzum bizim için. Şimdi yine sağlıklı yaşama geri döndü. Pek de iyi yaptı. Belki izmitteyken sabahları ben de ona takılır bir hafta da olsa yürürüm..Ne yakarsam kar dimi ama? Önerileri olan arkadaşlarımı bekliyorum yorumlarda. Şu kilo işi için çözüm zamanı kızlaaarr hadi sıvayalım kollarıııı:):)



P.S: Şunu söylemek istiyorum beni mimleyen arkadaşlarım var yalnız ben mim durumunu unutmuşum bugün yine kitabımı yanıma almadım yarın söz yazacağım lütfen kızmasınlar banaa:)

13 yorum:

  1. Canim benim yaaa, kesin yaklasmis senin donme zamanin, yani en kisa zamanda bir ziyaret edilmeli Turkiye :)) Bos ver kilolari yaff, git yeee, donunce dusunursun bir hal caresini :)) Kocaman opuyorum seni kizil sacli kiz :))

    YanıtlaSil
  2. Moonishciiimm;
    ayy valla ne güzel söylemişsin.zaten her pazartesi rejime başlamak gibi her türkiye gidişlerinde şimdi bol bol yiyim sonra veririm diyorum hayırlısı bakalım.en kısa zaman gelsin hemen dimi ama:):)kızıl saçlı kız da seni kocaman öpüyoooorruuummm..

    YanıtlaSil
  3. tuğbacım rejim konusunda kelin ilacı misali olduğum için yardımcı olamıyciim:) ama sana izmirde köfte üstü şambali partisi sözü verebilirim:)

    YanıtlaSil
  4. Ahh Tuğba'cım hep sevdiğimiz şeyleri yesek yesek de kilo ile sorunumuz olmasa ama olmuyor işte. Br yere kadar sonra frenlemek gerekiyor. Gönderelim mi sana en çok istediğinden , ciddiyim bakk ? Hepimiz bir şey üstlensek sana gelene kadar idare eder:))

    YanıtlaSil
  5. Bende başladım diete ama sıkılmasamda versem eskisi gibi olsam dimi yaaa :( Pöffff

    Zorrr, çokk zorr :(((

    YanıtlaSil
  6. Canım kilo yazdın ya bak yıne ıstahım gıttı:P
    sımdı muza nutella surup yıyordum dızdın bu baslıgınla bogazıma. ama ben arkamdan aglamsın dıye sonuna kadar yedım o ayrı:)
    evet kesınlıkle her sey guzel ama kılo kotu. nasıl vermelı ne yapmalı bılmıorum ama vermek zorundayım. ama nutella yag yapıo sankı:D

    YanıtlaSil
  7. Türkiyen gelmiş yavrum senin:)))))
    Gel şu künefeyi yicez:))evet yaa benim bi şişko fotomu koymadın:)blogger alemiyle müşerref olayım:)meldamla bi poz vermiştik sana:)

    YanıtlaSil
  8. Dün ben bu yorumlara cevap yazmıştım ama nereye gitti onlar bilmiyorum yaa:)Allah allahh..

    Güldemcim;
    valla rejim zor iş ama mecbur bir yerlerden başlayacağım artık.köfte için sabırsızın zaten ama şambali de pek güzel görünüyordu canım.üzerine de artık bir köpüklü kahve içeriz dimi?

    Öziiii;
    keşke öyle olsa canım aynen.o zaman beynimizi daha faydalı şeylere yorardık rejime falan değil.ama iş işten geçmeden freni koymak gerek yoksa daha zor olur..ayrıca çook teşekkür ediyorum nazik teklifin için ama şubat başı geliyoruz inşallah türkiyeye ben yine dönerken bir bavul yiyecek alırım yanıma.bazen çok canımı çekerse ya da yiyeceksiz kalırsak kargo yaptırıp gelen biriyle yollatıyoruz zaten.öyle pek iyi oluyor.çok teşekkür ederim canım düşündüğün için.mutlu ettin beni..sevgiler kocaman..

    Alevcim;
    sen de mi başladınn? ayy zordur tabi yaa kolay gelsin ama bir defa başlandı mı gerisi gelir değil mi.başlamak hep zor olur bu gibi durumlarda..öptüm canım..

    Sevgili Elvan;
    bende nutellacı muzcuyum senin gibi. ama nutellayı kaşık kaşık yemeyi seviyorum.eskiden sabah uyanınca bile bir kaşık götürürdüm ama dikkat ediyorum bir müddettir böyle ıvır zıvırları baya azalttım.sağlıklı beslenmek lazım valla.nutellayı da arada sırada yiyiyorum artık napalım:)sen benim için de ye:)yalnız dediğin gibi yağ yapar tabi dikkat et sende:):)sevgiler

    Cicim;pınarcım;
    geldi geldi türkiye.diyordum zaten bu okursa der gelmiş diye:)seni tanıştırıcam blog dünyasıyla merak etme.bakıyorum şimdi fotolara.künefe için de ayrıca beklemedeyim zaten.gelir gelmez yeriz.o ne güzel birşey dimi ama yaa..öpüyorum canımcım.az kaldı yakında görüşüciiizz..muckss

    YanıtlaSil
  9. MMhh,tulumba tatlisi oh oh canim cekti vallahi benimde simdi olsada yesek:(sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Sen daha yeni donmedin mi yaaa
    ayip amaaaa :((((

    Mimleyenlerden biri benim kizmadim :)

    YanıtlaSil
  11. Tugbacım,

    Ahaha sinir olma..gel bana katıl..Seni ilk gelişinde kadıköy çarşısı paklar..

    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. sharm el sheikhteyim bende sendeki listenin iskender ve simit kısmı bende de var özledimmmmm

    YanıtlaSil
  13. Yorum yazamamışım arkadaşlarım sevgili Tanya,Aşkınay,Serrose ve Eda. Şimdi blogları karıştırırken gördüm yorumları. Tatiledeyken atlamışım özür diliyorum.

    Tanyacım istanbul a gelseydim çok istiyordum seni görebilmek ama bu sefer da başaramadık gelmeyi. Görende çok uzak bir mesafe sanacak fakat olmadı mı olmuyor işte. Ama bu sefer ahd ettim kesin geleceğim bir dahakine.Kadıköy çarşısı demişsin yaaa haklısın beni orası paklar ama bu sefer aklımda daha çook yerler var şöyle tahtakale de alışveriş falan incik boncuk:):)istanbulum da geldi bayağı..sevgiler sana

    Aşkınaaayyy;
    Bak tulumbayı nasıl unuttum ben canım yaa.O kadar da liste yaptım dimi ama. Koşturmacadan listeme bakacak zamanım olmadı bu sefer inan.Ama yiyeceğim bir dahakine. Sevgiler sana

    Sergülcüüüm,
    Ben evet yeni dönmüştüm ama gene gittim heehe:)Ya napayım 3 aydan sonra dayanamıyorum sanırım geliyorlar bana. Bu sefer de vizem yine az gene gidebilirim yani canım. Bu arada mim olayı kaldı yaa yazmak istiyorum aslında.Kızmamana sevindim.öpüyorum kocaman..

    Edacım;
    Sharm el Sheik demek. Süpppeer çok sevindim. En çok görmek istediğim yerlerden biri. Şanslısın. Oraları anlatsana sen de yaa hakkında bilmek istediğim çok şey var ve tabi görmek istediğim de cabası.İyiki yazdın bana. Teşekkür ediyorum.iskender ve simit hep aklımda inan ki..Öpüyorum seni. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)