4 Ocak 2009 Pazar

Yeni yılda cevapladığım ilk mim

Sevgili Arkadaşım Nazo beni mimlemiş. Ben de uzun zamandır mimlenmeyen biri olarak bu duruma çok sevindim. Nedense çocukluğumdan beri böyle soru cevap olaylarına bayılırım. Bana bir sürü mim yollayabilirsiniz çekinmeden:):)büyük bir keyifle cevaplayabilirim.Şimdi gelelim cevaplarıma. Bu arada soruları beğendim. Aslında hepsine sayfalarca cevap yazabilirdim ama okuyanları da sıkmak istemedim. Çok yazasım var bugünlerde nedense. Ama toparlamakta zorluk çekiyorum. İçimden çıkartamıyorum saklanmış kelimelerimi..
1.En sevdiğiniz kelime nedir? Kelimeleri o kadar çok seviyorum ki şimdi onları birbirinden ayırt etmek çok güç.Sevdiklerim tarafından söylenen her güzel kelime benim için en güzel kelime. Ama mızıkçılık yapmayayım söyleyeyim bari. "Güzel surat(annem söyler), kadınım, prensesim, tül tenlim..
2.En nefret ettiğiniz kelime nedir?Kıskanç, fesat, çirkin kelimelerinden nefret ederim.
3.Sizi ne heyecanlandırır? Beni en çok bir yolculuğa çıkacak olma fikri, uzun zamandır görmediğim birini görmek ve süprizler heyecanlandırır.
4.Heyecanınızı ne öldürür? Heyecanıma karşılık alamamak, umursamazlık ve asık bir surat.
5.En sevdiğiniz ses nedir?Keman sesi
6.Nefret ettiğiniz ses nedir? Kornalar, horoz sesi, sinirli insan sesleri
7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?Matematik öğretmenliği, sayısal ağırlıklı meslekleri yapmak istemem..
8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? El becerisine sahip olmak isterim örneğin güzel resim yapabilmek, heykel yapabilmek, müzik aleti çalabilmek ama her türlüsünü:)
9.Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? Kedi olurdum sanırım
10.Nerede yaşamak isterdiniz?Birçok yer sayabilirim. Ama en çok istediklerim Ankara, İzmir, İzmit
11.En önemli kusurunuz nedir? Safımdır biraz, herkesi kendim gibi zannederim, çok düşünürüm irdelerim, hırs sahibi değilimdir.Bunlar en önemli kusurlarım bence.
12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? Uykuyu sevmek, kızdığımda sinirlendiğimde içimden çığlık atar gibi yapıp yüzüme yansıtmak..
13.Kahramanınız kim? Sanırım öyle biri yok. Ama hayallerimdeki "ben" var..Olmak istediğim kişi olarak..
14.En çok kullandığınız küfür nedir? Küfür etmeyi seviyorum aslında. Ama bir bayana yakıştıramadığımdan çok sinirlenirsem içimden küfür ediyorum. Dışarıya ise Aptal veya beyinsiz diye çıkar küfürlerim en çok.
15.Şu anki ruh haliniz nasıl?Tembel, yorgun, isteksiz
16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Genelde iyilik yap iyilik buldur. Buna çook inanırım. Ve yaşayarak da öğrendim diyebilirim.
17.Mutluluk rüyanız nedir?İstediğim herşey hayatta gerçekleştirmiş mutlu bir insan olarak, kocaman bir evde, eşim, çocuklarım ve tüm sevdiklerimle bir arada olmak bunun içinde kaybettiğim sevdiklerimde olmalı ama. Bu bir rüya nasılsa..
18.Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?Mutsuzluk bence içinde yükler taşımaktır, keşkeler taşımaktır. Başkalarına hayatında yerler verememektir, ıssız olmaktır, isteksiz aşksız olmaktır. Çekememektir, fesatlık yapmaktır. Böbürlenmektir, fazla ve yersiz gururdur, hayatı kurcalamaktır, kendini sevememektir. Ve daha neler neler..
19.Nasıl ölmek istersiniz? Sevdiğim herkes yanımdayken, korkmadan, hızlıca ve acı çekmeden ölmek isterdim. Bir de mutlu olduğum bir mekandayken tabiki.
20.Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?
Burada tüm dileklerini gerçekleştirebilirsin demesini isterdim:) sınır tanımadan hemde...

3 yorum:

  1. Tuğba
    yakinda 3 mim var cevaplayacagim.
    Madem bu kadar seviyorsun, komşu blogta pişer -sana da düşer yapariz..

    :)

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Canım merhaba:)
    oooh ne güzel cevapla bakalım sen de mimlerini..komşu blogda pişsin düşsün bana da kabulümdür vallahi:):)amanın pek de sevindim:)
    öptüm sevgileeerr

    YanıtlaSil
  3. Şarkımı yeni gördümmm:)))))) Yuh bana di mi:))) Teşekkür ederimmmmmmmmm:))))
    Nilüfer'i çok severimmmmm... Gerçekten bir haftadır yoğun kar yağışı altındayız..çok iyi oldu bu şarkı:)
    Sevgilerrrrr:)
    not: 2 gece önce yolda bilem kaldık biz kardan dolayıı..iki kişi yardım etti de öyle devam edebildik yolumuza:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)