7 Şubat 2009 Cumartesi

İzmirdeyim

İzmirdeyim. Nihayet Türkiye tatilimizdeyiz ve bloguma yazabiliyorum. Geçtiğimiz Pazartesi geldik buraya. Sürpriz yaptık yine. Bloguma da yazmadım tabi kimse görmesin sürpriz bozulmasın diye. Günlerdir de bloguma yazacağım fakat bir türlü fırsat yaratamadım. Havalar süper elimizden geldiğince gezmeye çalışıyoruz. İzmir çok güzel. Zaman çabucak geçiyor yine pazartesi de izmit de olacağız inşallah. Ailemi evimi herşeyimi çok özledim. Heyecanla orada olacağım zamanı bekliyorum. Türkiyede olmak gerçekten çok güzel. Nasıl da özlemişim gerçekten. Yazdıklarımdan kat kat daha çok özlemişim aslında. Bazen kelimeler duygularımı ifade etmekte yetersiz kalıyor. Şu anki mutluluğumu anlatmam sanırım imkansız. Herşey sanki daha bir güzel gibi geliyor bana. Sessizce durup sesleri dinliyorum, insanlara bakıyorum, sokaklara bakıyorum, denizi dinliyorum, herşeye ve her yere yetişmek istiyorum tabi yapamıyorum, herşeye dokunmak herşeyin tadına bakmak istiyorum tabi mümkün olmuyor. Yapabildiklerimizle, görebildiklerimizle, duyabildiklerimizle yaşamımızdaki saatleri değerlendirmeye çalşıyoruz. Bazen nete gelmek bile buradaki zamanımdan çalmak gibi geliyor. O yüzden biriktiriyorum yazacaklarımı. Fotoğraflıyorum ve saklıyorum. Yine de o da içime sinmiyor. Böyle oturuyorum işte bilgisayarın başına. Ara ara yazacağım yine. Sadece bilin istedim; mutluyum geziyorum memleketimle hasret gideriyorum, kilo alıyorum:)) herkese kocaman sevgileeeerr...

17 yorum:

  1. Ama Tugba yaaaaa
    kiskaniyorum
    canim
    iyi eglencelerrr tadini cikarin :)
    sevgiler en kocamanindan

    YanıtlaSil
  2. HOŞGELDİN....Senden mutlusu yok dimi?bu arada izmitten geçerken beklerim...:)

    YanıtlaSil
  3. güzel güzel gez tüm gezemeyenlerin yerine denizi izle ona hasret kalan arkadaşlarının yerine ;içine çek o burcu burcu kokan izmirimim deniz havasını ,sar kucakla özlem gider sevdilklerinle biz görmeyenlerin yerine.mutluluklar seninle olsun canım sevgilerle.

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldinnnn Canımm. Valla sürprizz oldu bana da :)
    İyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  5. Senin adına çok sevindim canım.İyi gezmeler...

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandan sonra bloglara geri döndüğümde sendende güzel haberlerle karşılaşmak hoşuma gitti,mutluluğun heyecanının hep sürsün,fotolarını,paylaşımlarını yine takipteyim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. yaaaaaaa ben de sürpriz yapabilsem keşkeee!!! bak kıskandım şimdi Tuğba :) Bol bol çıkar tadını, sonra anlat bize de, öpüldün..

    YanıtlaSil
  8. Zamanın tadını çıkart , eğlen Tuğbacım...

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin canım:))) Mutluluğun satırlarına yansımış zaten...Gönlünce bir tatil olsun inşallah...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Kacak seni :)) habersiz gidersin haa :))

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin Tuğbacim..
    dpya doya doy Türkiyeye..
    sonra anlatirsin nasil olsa..

    Ankaraya gelirsen haberim olsun
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Canım arkadaşlarım çok teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için.Hepinize ayrı ayrı ilk defa yazamıyorum ama telafi edeceğim söz veriyorum. Hepinizi çok seviyorum. Sevgilerrr:):)

    YanıtlaSil
  13. Tuğğbbbaaaa çok yoğunsun biliyorum ama sana ait bir ödül var bende uğra :)

    YanıtlaSil
  14. Bloğumda sizin için bir süpriz var... :)

    YanıtlaSil
  15. Tatil tatil sen ne muhteşemsin :))
    Tuğbacım seni bekleyen ödül var sayfamda :))

    YanıtlaSil
  16. Ödüllerimin hepsini gördüm canım arkadaşlarım o kadar mutlu oldum ki anlatamam.şimdi hemen yeni bir blog yazısı yazacağım ve sonra da blog ödülüm için teşekkürlerimi ileteceğim herkese..hepinizi çok seviyorum. teşekkürler kocaman öpücükler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)