1 Haziran 2009 Pazartesi

Çiçekli böcekli

Bir iki gündür yağmurluydu Cezayir. Hem de nasıl yağmak. Öyle hafif hafif yaz yağmuru değil, fırtınalı uğultulu patır patır bir yağmur. Elektriklerimiz de kesildi. Sonra çamaşırlarımı toplamayı unuttum onlar da yağmurdan nasibini aldı. Geceleri hala daha serin oluyor. Bu gece sağ kolum dışarıda kalmış yorganda, buuz gibi olmuş. Gündüzleri de kavurucu olmasa da yine de sıcak. Herhalde 27-28 derece vardır. Burası için az aslında. Bu sefer yaz erken geldi buraya da. Geçen sene daha başkaydı. Şimdideni temmuz ağustosu düşünemiyorum bile. Yaz geldi ya börtü böcek doldu her yer. Kocaman devasa karıncalar, arılar, örümceklerle artık kanka olduk zaten, hamam böcekleri. Geçen gün banyoda neredeyse çekirge büyüklüğünde antenli falan bir hamam böcüğü vardı. Elimi bile sürmedim dolandı durdu. Ayy nasıl ellenir ki o şey. Allahtan daha vozvoz böcekler piyasada yok. Ben en çok onlardan bir de çekirgelerden korkuyorum. Atlayıp zıplamayanlar bir yere kadar idare edilebiliyor ama zıpzıp böceklere kesinlikle tahammülüm yok. En çok da uçuç böceklerini seviyorum. Benek benek..Yazık onlara. O hamam böceklerinin yanında nasıl da zayır ve minikler. Öbürleri sanki egemenliklerini ilan etmiş gibi dolanıyorlar etrafta.

Kediciklerimizden biri yine hasta oldu. Sanırım buradan biri üzerlerine yağ dökmüş. Büyük ihtimalle zehirlendi diyoruz. Canım benim nasıl da o ufak bedeniyle savruluyor bir o yana bir bu yana. Ağzını açmaya mecali yok hayvanın. Dün penisilin yedi bir tane. Şimdi biraz dolanmaya başladı. Yiğit dün ona şırıngayla süt de içirdi zorla biraz. Anneleri de yine hamile. Yakında yeni bebişler gelecek. Biz burada işimiz bitince onları nasıl bırakıp da gideceğiz acaba.

Bugün yine eşimin isteği üzerine mozaik pasta yapmak için mutfağa girdim. Aşçımız da irmik tatlısıyla kek yapmış. Akşama tatlı ziyafeti var anlayacağınız.

Elimde makinamla dolanmaya başladım yine. Dünden kalanlar da işte bunlar;

2 yorum:

  1. yaaa varya yazını okurken gözlerim pörtledi... neden??? makinada yıkanmış ve benim tarafımdan asılmayı bekleyen ıslak çamaşırlarım var... :)
    bunca yazı ve resimden sonra ilk birkaç cümlede takılıp kalmışım...
    hatırlattın sağol canım :)

    YanıtlaSil
  2. Duygucum;
    heehe olsun canım ne olacak hatırlattığıma sevindim o zaman. sonradan görmek sinir bozucu olurdu herhalde dimi ama:)ben çamaşır yıkamayı pek severim misler gibi olurlar ama ütü yapmaktan nefret ederim ıyy korkulu rüya gibi..öptüm canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)