18 Haziran 2009 Perşembe

Memleketten

Nihayet yorucu uçak yolculuğu bitti ve evime vardım.Uçakta her zamanki gibi stresle geldim ama yanımda arkadaşlarım olduğu için güzel geçti. Birbirimizi sakinleştirmek adına durmadan konuştuk. Gece eve vardığımızda bitkin düşmüştüm adeta. İzmitin gece serinliğinden balkondan yazıyorum bu yazımı. Annem de karşımda gazete okuyor..Günümüz güzel geçti. Daha gelir gelmez koşturmacalı bir gün geçirdik. Bir akrabamızın düğünü olduğu için bugünü bana kıyafet aramakla geçirdik çarşılarda. Bildiğim sokaklarda;tanıdık simalarla karşılaşarak yürümek güzeldi. Güzel bir elbise de buldum aldım kendime nihayet. Yoruldum daha ilk günden ama tatlı bir yorgunluktu. Akşam da balkonda yemeğimizi yedik sohbet ettik ailemle. Şimdi de saat geç olmasına rağmen hala balkonda oturuyoruz. Hava cezayir'e göre oldukça serin aslında hırkayla oturuyorum. Gündüzse güneşliydi fakat boğucu bir sıcak yoktu tam istediğim gibiydi. İnşallah bundan sonra da hep böyle devam eder. Denize gireceğim günü de sabırsızlıkla bekliyorum. Yine fotoğraf çekmeye daha ilk dakikadan başladım. Yakında yeni fotoları da paylaşacağım. İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler.

Canım annem ve babamla birlikte akşam yemeğimizi balkonda yedik. Annem güzel mamalar hazırlamış benim için. Hepsi de pek güzeldi. Ellerine sağlık tombilinin..

İşte mamalardan görüntüler. Barbunyayı özlemiştim sipariş üzerine yapmış annem hemencik:) Ama en güzeli de sabah kahvaltıda yediğim kıymalı börekti herhalde. Nasıl da özlemişim yahu..

Eee gelmişken balkonda rakı sefası da yapmamak olmaz. Her ne kadar rakımı bitirememiş olsam da yine de keyiflenmeme yetti.

Çarşıda dolaşırken yaşlı bir teyze yeni topladığı dutları getirmişti satmak için ben tabi dayanamadım görünce. Vallahi pek de güzeldi. Senenin ilk dutunu da yemiş oldum. Nasıl da severim şu şeker şeyleri. Bal gibiydi gerçekten de teyze çok doğru söylemiş.