14 Şubat 2010 Pazar

Kuuuuuutluuu olsun

Bugün sevgililer günü. Sevgili olanlar ve hala sevgili kalabilenler için mutlu ve önemli bir gün. Bazıları bu günleri önemsiz ya da klişe bulabilir ama ben seviyorum. Hayatımızda varolmaları ve küçük de olsa güne anlam katmalarını seviyorum. Gece saat 24.00 ı geçtiiğinde sevgilimin yanıma yanaşıp kutlamasını seviyorum. Beni sevdiğini her söylediğinde duyduğum mutluluğu yeniden tazelemiş oluyorum. Ekleniyor, ekleniyor ve büyüyor içimde sevgim böylelikle daha çok..Biz hiç birlikte bisiklete binmedik sevdiğimle bu ilustrasyondaki gibi ama bir gün onu da yapacağız biliyorum. Belki de bu resmi o yüzden bu kadar çok sevdim. Siz de dilediğiniz gibi sevin ve sevilin..Mutlu olun ve bugün de mutlu olduğunuzu bir daha hatırlayın...

Not: İllustrasyon google sayfasından alınmıştır zevkle sunulur..Çizenin ellerine sağlık..

1 yorum:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)