22 Mart 2010 Pazartesi

Bö!2010

Ben de bu sene ilk defa Blog ödüllerine aday oldum. Bö!2010... İsmi çok eğlenceli. Söylerken hep mutlu mutlu gülümsüyorum. Zira normal hayatta bööö çok kullandığım bir ifade olup Blog Ödüllerinin kısaltmasını ona benzetiyorum ve seviyorum. Sıcak geliyor:) Bilmiyorum ki beni bilenler çok  mu, ya da bilenler oy verirler mi, bunun için farklı bir yöntem var mı, cümle aleme duyurmam mı gerekir blog ödüllerine başvurduğumu acaba? Belki önceden katılanlar varsa bana yazarlar?

Herkese kocaman sevgiler

Ps: Bundan sonra Cezayir ile ilgili daha çok ve detaylı şeyler yazacağım. Projemle ilgili de yeni fikirler geliştirmiş bulunmaktayım. Burada yazacaklarım da kafamdaki şeyleri netleştirmemde yardımcı oluyor..

Beni takip eden, okuyan, güzel kelimeleriyle destek veren herkese teşekkür ederim..

Bu bugünün son yazısı değil! Yeniden görüşmek üzere..

Mutlu kalın :)

1 yorum:

  1. başarılar canım böyle etkinlikler her zman iyidir insanın canlandırır

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)