28 Haziran 2010 Pazartesi

İzmir izmir

Nihayet turkiyedeyiz.izmirde günler kovalıyor yine birbirini.havalar yagmurluydu çok üzüldüm onceleri şimdi harika.dün ilk kez denize girdim urla da sanki tüm sikintilarim benden gitti suya vardığımda tüm senenin hasretiyle.ilk kez de bugün cepten internete girip yazdım bloğuma güzel oldu.cezayir'de unutmusuz böyle seyleri orda net baglantisi ayrı bir problem. Bazen diyorum memlekete varinca koyden indim sehire gibi oluyoruz adeta tanrım bu ne bolluk bu ne çeşit ne kadar sansli insanlarız da farkında değiliz.neticede mutluyuz iyiyiz şimdilik buralardayiz.ilk cepten internet denemem olduğu için acemilik var tabi yanlışlıkları affetmenizi umuyorum. Şarjım bitmek üzere oldugundan şimdilik bu kadar daha sonra uzun uzun yazarım.herkese sevgiler

12 yorum:

  1. ne güzel... keyfin yansımış kelimelere, az daha kulak kabartsam tınısı duyacağım gibi hissettim. keyfini sonuna kadar çıkartmanı diliyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Dün arkadaşımla izmirden bahsediyorduk. İzmir hayalleri kuruyorduk kendimizce:)) Sizin oralarda o güzellikleri görüp yaşamanıza çok sevindim..İnanın denizin sesi kulağımda o mis gibi kokusu burnumun ucunda..Çok eğlenip gezmeniz ve mutlu kalmanız dileği ile:))

    YanıtlaSil
  3. yakında ben de oralarda olacağım , kokusu geldi sanki , içim içime sığmıyor . iyi tatiller .

    YanıtlaSil
  4. Tuğbamm güzel İzmirimize hoşgeldin canım iyi tatiller diliyorum.görüşmek dileğiyle sevgiler SLN

    YanıtlaSil
  5. Hoşgelmişsiniz
    zaten her halinizden belli

    YanıtlaSil
  6. hş geldin canım ne zamandır yazamadım ama okuyordum keyifli tatiller diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Keyfini çıkart hem de sindire sindire emi!

    Ankara'ya bu sene yaz gelmeyecek gibi görünüyor, hava genelde kapalı ve yağmurlu. Arada bir açarsa kızımla dışarı atıp kendimizi salıncaklara koşuyoruz parktaki :).
    Ben de senin yazılarından alırım deniz havasını ne yapayım?! :P
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. Canım memleketim İzmirime hoşgeldiniz.Ben sizi geçen yaz keşfetmiştim ve çok sevmiştim o zaman blogum yoktu sessizce takip ediyordum ve sık kullanılanlar kısmındaydınız bir gün bir misafirimiz geldi bilgisayarı kullanmak istedi izin verdik ve o gittikten sonra bir baktım ki sık kullanınlanların hepsini silmiş. Çok üzülmüştüm. Dün tesadüfen sizi buluncA O kadar sevindim ki anlatamam.

    YanıtlaSil
  9. Evrencim;
    canım teşekkürler güzel sözlerin için bu yazıyı yazarken gerçekten de öyle farklı bir keyif vardı şimdi cezayirden cevaplamak oldukça tuhaf oldu inan..keyfini çıkartmaya çalıştık canım elimizden geldiğince..sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  10. Serpilcim;
    canım teşekkürler öpüyorum..

    Büşracım;
    İçten yorumun için çok teşekkür ederim canım. Okudum oradayken yorumunu senin için de yaşadım izmiri güzellikleriyle:)umarım sen de yakında hayallerine canlı canlı bıraktığın yerden devam edersin izmirde..sevgiler

    Sibelcim;
    yakında geleceğim demiştin canım ama gelmedin sanırım arada seni de andım valla haberlerini bekliyorum ben döndüm artık..öpüldün kocaman

    Beyaz Kelebekk;
    canım teşekkür ederim.oradayken yazamadım şimdi cezayirden yazıyorum çok teşekkür ederim o anın mutluluğuna katıldığınız için benimle.sevgiler

    Nazpek;
    teşekkürler..o kadar belli ediyormuşum demek ki mutluluğumu:) şimdi de hüznümü anlıyordur herkes o zaman..gitmek güzeldi ama dönmek biraz sıkıntı veriyor tabi haliyle:) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Gecee;
    biliyorum canım yazamasan da okuduğunu..bazen ben de öyle yapıyorum çünkü.takip etmekten geri kalmıyor ama yazamıyorum fırsat olmuyor.şimdi yeniden bolca haberleşiriz inşallah. sevgiler

    Defne;
    Canım teşekkür ediyorum sana da. Ankara epey kötü geçirdi bu seneyi evet.teyzemlerle görüştük yazlıkta dediğin gibi hep yağmur hep rüzgar vardı dediler hala daha öyleydi ben gelmeden. ziyaret edemedik orayı zaman olmadı yağmurlu da olsa hasret gidermek isterdim ankarayla da ama artık bir dahakine..kocaman öpüyorum canım seni.görüşmek dileğiyle yeniden..

    Atölye Kedi;
    Merhabalar o zaman yeniden. Kaybedip bulmak güzel oluyor bazen ben de yapıyorum bunu ama daha sonra bir anda buluvermek çok güzel oluyor..bundan sonra sık sık görüşürüz o zaman. mutlu olurum. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)