26 Mart 2011 Cumartesi

Mistik Restaurant Tizi-Ouzou

Haftanın bizim için ilk gününe harika başladık bugün. Hava nasıl güzel anlatamam. Buradayken yani kamptayken yeşillerin, kuşların ve doğanın yanıbaşındayken güneş daha da mutlu ediyor insanı. Daha az çalışıp daha çok kendine zaman ayırmak istiyor insan. Sanırım en zor tarafı da bu. Penceremden o çizgi film bulutları gördüğümde içimde bir şeyler kıvılcımlanıyor ve kendimi toprağa, çimene bırakmak istiyorum. 

Cuma tatil günümüzdü bu hafta. Biz yine evimize gitmemeye ve tatilimizi kamptaki minik evimizde geçirmeye karar verdik. Perşembe akşamı şehre indik alışveriş yaptık ve yemek yedik eşimle baş başa. Zaten gidilecek çok fazla alternatif yeri olan bu yerde harika makarna yapan o en çok sevdiğimiz restoranta gittik. 'Mistik'. Eski yerini daha evvel blogda göstermiştim size. Şimdi mekan yeni bir yere taşındı, büyüdü, modernleşti ve güzelleşti. Hatta canlı müzik de var artık restorantta. Hem de son derece iyiler. Fotoğraflarla biraz tanıtmak istiyorum size bu yeri. Yalnız makinamız olmadığı için yanımızda cep telefonundan çektiklerime yetineceğiz şimdilik.


Restorantın giriş kısmı. Sağ tarafta da kocaman bir balık havuzu var. Biraz kasvetli bir hava esiyor gibi olsa da girerken içerisi hiç de öyle değil.


Buradan hoş bir görüntüsü olduğunu biliyorum. Bir çok restoranta göre iyi sayılır hatta. Yalnız böyle güzel bir yer olmasına rağmen masaların üzerindeki kağıt korumalara halen şaşırarak bakıyorum. 



Bu benim en sevdiğim makarna. Peynirli Penne. Birçok yerde yedim ama lezzetini en çok beğendiğim burası oldu. Gelenlere şiddetle tavsiye ederim. Penne au fromage :)


Bu da limon soslu ve maydanozlu tavuk. Sosu enfesti. Buradan bakında aslında görüntüsü çok basit fakat tadı damağıma layıktı. 


Bu da tavuğun yanında servis edilen safranlı pilav, kremalı karnabahar graten ve patates kızartması. Karnabahar oldukça lezzetliydi fakat buranın pirinçlerinin tadını sevmediğim için pilavı yemeği tercih etmedim. 


Bu da bir hatıra fotoğrafı. Mistik hatırası:)

4 yorum:

  1. Afiyet olsun Tuğbacım gerçekten çok hoş bir mekanmış.

    YanıtlaSil
  2. Deryacım canım çok teşekkür ederim. Dediğin gibi burası için hoş bir mekan gerçekten. Başkentte daha güzel restoranlar var tabiki ama işte her zaman gitme olanağı olmuyor malesef.öpüyorum kocaman seni:)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yemekler cok lezzetli gozukuyor :)

    YanıtlaSil
  4. mekanın mistikliğine hayran kaldım bizim yerimizede git bir gün :)
    yemeklere bişiy diyemeyeceğim şu an açım ve gerçekten açım :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)