10 Nisan 2011 Pazar

Evo's Angels Dergisi Nisan Sayısı ve Benim yazım

Geçenlerde Evo's Angels dergisinin eski sayılarına bakarken Facebook'tan geçen sayının kapağında bir yazı okudum. Her ay bir blogger'a dergide yer vereceklerini yazıyorlardı ve bunun için mail atıp başvurmak yeterliydi. Ben de oldum olası yazmayı çok sevdiğim için hemen mail atmaya karar verdim dergi editörüne. Sağolsun Evren Bey ilgiyle karşıladı ve birkaç mailleşmeden sonra konu hakkında karar verip yeni sayıda yazmam hususunda anlaştık. Tabi ben çok mutlu oldum. Daha önce de üniversitede bir dergide yazmıştım. Bir de tabi şu anda şirketin dergisinde bir köşem var. Proje detaylarımızı yazdığım kısmın haricinde kendi kişisel köşemde de sevdiğim ve ilgi duyduğum konularda yazıyorum. 

Dün yeni sayının çıktığını öğrendim ve heyecanla açıp inceledim. Benim yazımın da orada olduğunu görünce tuhaf bir duyguya kapıldım. Hem gurur hem mutluluk birbirine geçmişti adeta. Sizlerle de paylaşmak istedim. Bloglarımız henüz açılmadı sanıyorum ama yine de dns ayarları ile oynayıp bakabilenler için aşağıda linkleri paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz. 


Bundan sonra dergide yazmaya devam edecek miyim henüz bilmiyorum. Devam eden birkaç blogger var okuduğum kadarıyla ama biz henüz bu hususta konuşmadık. Tek seferlik bir yazı gibi görünüyor şimdilik. Umarım bu heyecanımın devamı gelir ve burada veya başka bir dergide yazmaya devam ederim..


İşte Dergi'nin yeni sayısı burada. Ve benim yazım da burada..'Cezayir'de Kadın Olmak' başlıklı yazı.  Tıklayın ve nasıl bulduğunuzu söyleyin yeter :)

Hepinize mutlu günler...

4 yorum:

  1. merhabalar Tugba hanım. bence yazınız çok açıklayıcı ve keyifli olmuş.Cezaire gitmesemde; oradaki kültürü, ve insanları güzel anlatımınız ile görmüş gibi oldum.bence ilerde kendi derginizin editörü bile olabilirsiniz,ben yazınızı çok beğendim.yüreğinize,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Esra Hanım; merhabalar
    çok teşekkür ediyorum öncelikle güzel ve motive edici yorumunuz için. Yazımı beğenmenize çok sevindim. İlerki günlerde inşallah böyle yazmaya devam ederim kendi dergim olur mu bilmem ama. Zaten yazmaktan hiç vazgeçemem herhalde. Mutluluk duydum sözleriniz için. Çok selamlar sevgiler benden size.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler Tuğbacım umarım devam eder :)

    YanıtlaSil
  4. Tubişim harika canım tebrik ederimmm.Basarılarının devamı dilerimm.. Pınar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)