4 Nisan 2012 Çarşamba

Babam iyi ki varsın!


Bugün canım babamın doğum günü. Benim için değerini burada kelimelerle ifade etmek çok güç. O benim her şeyim, kıymetlim. Bu fotoğrafımızı çok ama çok seviyorum, ofisimdeki panoda da asılı duruyor, bazen uzun uzun seyre dalıp düşünüyorum. Ne güzel bir çocukluğum olduğunu hayal ediyor, keşke bu kadar küçük halimi de hatırlayabilsem diyorum. Aslında okuduğum bir araştırmanın söylediğine göre anne karnındaki hallerimizi bile hatırlayabilecek güce sahip bir beynimiz varmış ama onlar bellekte çok geride kaldığı için hatırlamadığımızı sanıyormuşuz oysa bir yerlerde gizliymiş sadece. Çok isterdim o anılara kavuşmayı. Eminim bir yolu olsa ilk ben bunun için gönüllü olurdum. 

Babamla harika zamanlarımız geçti ve hala da geçiyor. Büyüdükçe onu daha çok anladım. Onun harika bir insan olduğunu düşünüyorum, tüm yönleriyle. Ona benziyor olmak beni çok mutlu ediyor, ondan parçalar taşımak harika. Ailemi düşündüğümde hep içimde çiçekler açıyor bu yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum. Babam bana hep destek oldu, bana çok şey öğretti ve şu anki ben'i yaratmam da çok büyük katkıları oldu. Onunla birçok ortak noktamız olduğu için mutluyum. O benim hayatımda büyük bir öneme sahip. 


Babam çok duygusal, akıllı, vicdanlı bir adamdır. Sanırım babam hakkında herkes böyle düşünüyor ve bunu bilmek beni daha mutlu bir insan yapıyor. Keza annem için de öyle. Onların çocuğu olmak benim için büyük bir gurur kaynağı. Dün izlediğim bir filmdeki söz beni çok etkiledi. Şöyle diyordu; öyle bir hayat yaşayın ki birileri size adalet ve doğruluktan söz ettiğinde çocuklarınızın aklına ilk siz gelin. Benim için de aynen böyle işte. Ne zaman güzel şeylerden bahsetseler, ne zaman iyilikten, anlayıştan, doğruluktan, güvenden ve sevgiden bahsetseler ben ilk anne ve babamı düşünüyorum. Bir birey olarak kendimi sevmemin ve kendimle gurur duymamın sebebi ailemdir. 


Babamın kızı olmayı hep çok sevdim, çocukken de, ergenlikte de büyüdüğümde de. Onunla el el yürürüz hala sokaklarda. Onunla yan yana olmak, onunla birlikte bir şeyler yapmak beni en mutlu eden şeylerdir. Benim yakışıklım o, benim bir taneciğim.


Nazar değmesin diye bir de nazar boncuğu iliştirdim fotoğrafına. Babamın bakışlarında hep bir mana vardır. Yaptıklarıyla, yaşadığı hayatla, tecrübeleri ile bana hep yol göstermiştir. Bir baba nasıl olmalı diye sorarlarsa, benim babam gibi olmalı derim onlara. Sevgisini gösteren, öğretici, gerektiğinde iyi bir arkadaş ve ebeveyn, yanında olmaktan her zaman huzur ve mutluluk duyacağınız bir erkek. 

Babacığım, yeni yaşında da güzel gözlerin bize böyle gülümseyerek baksın. Sağlıkla ve sıhhatle, mutlulukla daha nice mutlu yıllar geçirelim inşallah güzel ailemizle. Daha birlikte yaşayacağımız çok güzel günlerimiz, anılarımız olacak ve onları her zaman seninle yaşamaktan gurur duyacağım. Yanımda olduğun için, böyle iyi bir insan, baba ve eş olduğun için, beni çok sevdiğin için, beni ben yapan en büyük değerim olduğun için çok teşekkür ederim sana. İyi ki varsın. Senin yerin benim her zaman kalbimin en üst köşesinde olacak ve anılarımızı her zaman nadide bir çiçek gibi saklayacağım. Bu uzaklığın biteceği zamanın gelmesini dört gözle bekliyorum. Seni çok ama çok seviyorum. Birbirinize iyi bakın benim kıymetlilerim. 

Seni çok seven, o fotoğraftaki gibi hala miniğin olan, kepçe kulaklı, maviş gözlü kızın...

7 yorum:

  1. Tuğbacım allah uzun ömürler versin babacığınla anneciğinle tüm sevdiklerinle güzel yıllarınız olsun. Babanın doğum gününü kutlarım nice yaşlara olsun. İnsan nasıl sevmez veya kıymetini bilmez, baba diyemedim kendimi bilerek, küçük yaşta kaybettim çünkü, annemse yaklaşık 10 yıldır yanımızda değil ama ikisininde sızısı aynı. Allah onları başınızdan eksik etmesin, yanyana sağlıklı uzun ömürler versin Tuğbacım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir yazi olmus :) Babanin dogum gunu kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir hediye olmuş bence (:
    mutlu yıllar, uzun ömürler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı. Babana nice güzel yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Öyle güzel yazmışsın ki yine beni ağlattın Tuğbacım...Babanın kıymetini ne güzel biliyorsun...Ben geçen yıl çok erken kaybetmiştim babamı sanki sana daha önce yazmıştım ....Şimdi bura gurbette geçirdiğim yıllarda ondan her uzakta olduğum gün için kendime kızıyorum keşke buraya gelmek için bukadar can atmasaydım ama ozamanlar İstanbuldan kaçmak yeni bir yere gelmek bana iyi fikir geliyordu...Ama babama doyamamaışım en son yaz 2 ay yazlıkta kaldım iyiki kalmışım torununada doydu diyorum...Ama ben onu çok özlüyorum....Şuan burda olması için neler vermezdim...
    Babacığına uzun ömürler diliyorum umarım bir an önce gurbetten döner ailene yakın olursun...sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. nazr boncuğu tak diyecektim ki son fotoda o işi halletmişsin.. anneciğin ve tüm sevdikleri ile mutlu yıllar dilerim....

    YanıtlaSil
  7. Uzakta olunca babacığımdan, benim de boğazım düğümlendi maviş gözlerini sevdiğim güzel arkadaşım. Dilerim hep sağlıkla, hep yanyana olun anneciğin ve babacığınla. Nice güzel yaşları olsun!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)