18 Eylül 2010 Cumartesi

Minişlerden yeni kareler

Bizim minişlerimiz artık büyüyorlar yavaş yavaş. Tabi henüz çok bir şey farketmedi ama gözleri açıldı, hafiften doğrulabiliyorlar ve yavaşça ilerleyebiliyorlar. Bunları yakından görebilmek, gün gün izlemek harika bir duygu gerçekten..Yatışları da çok güzel ya nasıl da rahatlar..


Minik Safranım da son derece masum. Güzel patileri o kadar tatlı ki..Sanki en çok o süt kokuyor gibi. Ayrıca baygın bakışları da beni ona daha da yaklaştırıyor..Tabi dişi olma ihtimali de onu daha çok sevmemde en büyük etken..

Bu da kendisiyle aynı renkte olan halımızda ikinci gezintisini yaparken. Onu da kendi gibi bir şey sanmıl olması yüksek ihtimal. Yine de çok yadırgamadı badi badi adımlarla kaplumbağa hızında ilerledi..


Bu son iki fotoğrafta da birkaç şebeklik yaptıralım dedik bizim bebeklere. Korkmasınlar diye de hemencik alıverdik şeffaf tabağımızdan. Aslında sevdiler bile diyebilirim sanırım..Pembe göbüşüyle de beni çok güldürdü tesbih..Şimdilik en sıcak kanlı ve uysal o gibi duruyor. İlerleyen zamanda diğerlerini de yakından tanıyacağız.Umarım siz de sevmişsinizdir..

5 yorum:

  1. Hahaha ben size nediyim ya.birde kaseye koymuşsunuz pisicikleri :))ama o yatış nedir öyle bitirdi beni ekrandan gıdıkladım göbeğini ;))

    YanıtlaSil
  2. ayy inanılmaz tatlılar ya (:
    gözleri de yeni yeni açılmış belli (:
    İnsanın hayatına neşe katıyorlar.. (:

    YanıtlaSil
  3. Selincim canım;
    kedicikler kaseye girdi corn flakes olmak için bekliyorlar heehe:):)yatışlar süper ama dimi. ya böyle ard arda dizilip yatıyorlar ya da göbüş yukarda aynen böyle..çok sıpalar canım..ben dün gece yatmadan bu selin için diye göbüşünü sevdim gıdıkladım. pek bi hoşuna gitti. sevdi seni..:)öptüm canım

    YanıtlaSil
  4. Luluuu;
    Merhaba:) çok tatlılar dimi gerçekten hem de bir o kadar komik.neşe geldi evimize yahu:)teşekkürler güzel yorum için.öptüm:)

    YanıtlaSil
  5. ayy bu sevimli kedileri gördükçe eve kedi alasım geliyor ama yaaa

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)