6 Ağustos 2023 Pazar

Yeni bir merhaba

Herkese yeniden merhaba;

Yıllardır yazmadığım bu sayfa hep aklımı kurcalayıp duruyordu. Yazmak en sevdiğim eylemlerden olduğu için pişmanlık duyuyordum devamlı. Her ne kadar artık eskisi kadar okunmadığını düşünsem de içimden bir şey sürekli yazmam gerektiğini tekrarlıyor. 

Zaman çok esnek bir kavram biliyorum. İstediğimiz sürece yapacaklarımıza vakit yaratabiliyoruz aslında. Sanırım diğer rutin işlerimin yanında yazmak için vakit yaratmak bile külfet geliyordu çoğunlukla. O zamanlarda durup dinlenmek, uzanmak veya sadece durmak istedim. 

Bir süredir kendime ve iç sesime daha özenli davranıyorum diyebilirim. Seramiğe başladım. Onunla ilgili de yazarım buraya, gönlümden öyle geçiriyorum. Cezayir'de bu sayfayı açtığım için döndükten sonra ne yazacağımı bilemedim. Çok cazip gelmedi açıkçası etraftaki tüm olan biten yazmak açısından. Öyle başkaları gibi videolar çekebilen uzunca kamera karşısında konuşan bir tip de olmadığım için sessiz kalmayı tercih ettim. İşte zaman zaman instagram kullanıyorum. 

Umarım bundan sonra yazmayı sürdürebilirim. İlham geldi diyelim:) Devamının olmasını arzu ediyorum hem de çok derinlerden. 

Bu arada umarım okursunuz ve seramik ürünlerime de göz atarsınız. Çokça emek verdim hala da yol alıyorum. Umarım bu yeni yol beni güzel yerlere götürür. Yolda olmak da keyifli...Her zaman sevdiğim bir şey. Seramik de çok eskilerden beri ilgi duyduğum bir alan şimdiye kısmet oldu diyelim. Oğlan biraz büyüdü vakit biraz daha yetmeye başladı. Kendime vakit ayırmak yapabildiğim bir şey haline geldi. Şükür diyorum. Bolca şükür.

Hadi bakalım yeni yollarda yeni sayfalarda görüşelim.

Çokça sevgi ve selamlar

Seramik ürünlerime bakmayı unutmayın..Canla başla çalışıp öğreniyorum..

Seramik ürünlerim 

8 yorum:

  1. Tekrar hoşgeldin. Bloglardan tanıdığım arkadaşlarımın sesini yine blog yazılarından duymak çok hoşuma gidiyor. Yazıda daha özel bir şey var çünkü. Birbirini kovalayan cümleleri takip ederek karşındaki insanın ruh halini bile anlayabiliyor insan. Ben de blogdan kopamıyorum ama eskisi kadar okunmadığını bilmek üzüyor beni. Kendin için yazmış olsan da okunmak istiyorsun. Hele ki geziyle ilgili bir şeyler yazmak. Bu emek neden diyorsun? Her şey o kadar ticarileşti ki bazı şeyler güzelliklerini kaybetti. Elbette yola devam.

    Seni yeniden okuyabilmek nefis. Çok öpüyorum, çook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Umarım daha çok zaman yaratabilirim. Bir şekilde sanal da olsa buluşabilmek güzel. Kocaman öpüyorum. Sevgiler

      Sil
  2. Hoşgeldin... Çok özledim senin yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Çok teşekkür ederim. Böyle güzel sözler duymak daha çok motive ediyor. Kocaman sevgiler:)

      Sil
  3. Hoş geldin aramıza :)
    Ben hala yazmaya devam edenlerdenim, beklerim. İlk oğlum doğduktan sonra neredeyse 3 yıl yazamamıştım, seni çok iyi anlıyorum.
    işyeri pc de açılmadı ürünlerin ama bakacağım, merak ettim :) Ne iyi yapmışsın, sevgiler Ege'den.

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldiniz sizi görmek sürpriz oldu dilerim devamı gelir. Hülya

    YanıtlaSil
  5. merhaba, hoş geldiniz tekrardan. Buranın yeri her zaman ayrı :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel tekrar yazmaya başlamak, umarım devamı gelir. Ben de yazmıyorum uzun bir süredir. Tam karar veriyorum, araya bir şeyler giriyor, hevesimi kaybediyorum vs. Yaş aldık tabii bu süreçte, belki onun da bir etkisi var:) Bakalım, döneceğim elbet.
    Bu arada seramiklerin çok güzel. Birkaç sene ben de seramikle uğraşmıştım, çok keyifli zamanlardı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)