2 Ekim 2009 Cuma

İzmir'in ılık akşamında


İzmirdeyiz bir haftadır. Havalar da pek güzel. Her günümüzü değerlendirmeye çalışıyoruz. O yüzden her yazımda bloguma yazacağımdan bahsediyorsam da yazamıyorum. Yazamayışım yazmak istemeyişimden değil ama sadece sanki zamanımı bilgisayar başında boşa harcıyor gibi hissediyorum. O kadar da alışmışım ki aslında yazmaya üzülüyorum ekranı açtığımda hep aynı ,yazıyla karşılaşınca. Bunu yaşayanlar bilirler. Günlük koşturmacanın içinde de yazamayız bazen, veya sadece yazmayız hiç nedensiz. Öyle anlar gelir arada sırada. Şimdiki de ona benzer bir bakıma. Durup durup yarın diyorum olmuyor. Neyse işte şimdi yazıyorum..


Günlerimiz huzurlu geçiyor. Memlekette olmanın verdiği bir iç rahatlığı var. Gitmek için yeni şirketimizden haber bekliyoruz. Şimdiden gittiğimizde neler yapacağımızı düşünüyorum. Ev bulma ve taşınma durumlarımız var malum. Yeni evimiz nasıl olacak acaba diye düşünüyorum. Sonra günlerim nasıl geçecek, neler yapacağım. İlk iş bir kursa başlamak olacak bu sefer belki de bir hoca tutmak eve. Duruma göre değerlendirme yapacağız artık. Özlem kısmını düşünmemeye çalışıyorum. Burada ne kadar çok kalırsak o kadar alışıyoruz tabiki. Sanki hiç gitmemişiz veya gitmeyecekmişiz gibi geliyor. Herşey kaldığı yerden devam ediyor. Eniştem de hastaneden çıktı artık evde. Daha da iyiye gidiyor bunun için de ayrıca seviniyorum. İzmirde olduğumuz için annemleri şimdiden özlemeye başladım. Döndüğümüzde onların yanında da bir müddet zaman geçirmek çok istiyorum. Güzel bir plan yapabiliriz umarım.


Bunların haricinde şu sıralar en çok düşündüğüm şey doğum günümün geliyor olması. Ekim 11 geliyor. Hızla hemde. Koşar adım. Çocuklar gibiyim. Eski günlerde olduğu gibi günleri sayıyorum. Umarım o zamana kadar kalırız diyorum. Eğer o zamana dek çağırmazlarsa iş için burada ailemle ve arkadaşlarımla olmak büyük bir mutluluk olacak benim için. En güzel hediyem olacak doğum günümde.


Blogdaki arkadaşlarımla görüşmek için pek fırsatım oolmadı bu sefer. Sadece Ankaradayken Pino ile görüştük bir öğlen tatilinde. Son derece keyifliydi. İzmite döndüğümde Alev ve Ella ile de görüşmek istiyorum aslında. Umarım zaman yaratabilirim.


Şimdilik bu kadar yazıyorum. Yarın arkadaşlarımızla Şirince'ye gideceğiz gezmek ve o harika yeri yeniden görmek için ardından da Urladaki yazlıkta mangal yapacağız planımız bu. Havaların güzelliğinden istifade edip denize de girmeyi istiyorum umarım bu hayalim suya düşmez benim yerime. Bir dahaki yazımda fotoğraflarla anlatacağım haftasonumuzun nasıl geçtiğini..Herkese kocaman sevgiler benden..Mutlu kalmaya devam edin...
p.s:illustrasyon google dan alınmıştır

9 yorum:

  1. Ne zaman gittin de ne zaman geldin Tuğbacimm:)))
    Bu arada bir sonraki gelişinde seni aynen atölyeye götürüyorum:))
    sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  2. Ahhh şimdi İzmir'de olmak vardı Tuğbacım. Ne güzelll. Bizi de davet ediyorrlar eşimin teyzeleri, kuzenleri falan var. Seneye istiyorum doyasıya gezmek izmir'de..

    Gelince haberleşelim canım. Öpüyorumm..

    YanıtlaSil
  3. Pinocum,
    valla zaman öyle çabuk geçiyor ki ben de anlayamıyorum bir bakmışım ankaradayım sonra izmitte şimdi de izmirdeyim..atölyeye gitmeyi çok istiyorum ben de bir dahakine.bu arada sana söylediğim kişiler doğruymuş tanıyormuşum canım.görürsen selam ilet benden olur mu..atölyenin blogunda fotolarını gördüm.onlara da yazıcam zsten..kocaman öptüm canım seni..

    YanıtlaSil
  4. Alevcim;
    izmirde olmak güzel gerçekten de..havalar da şansımıza çok güzel geçti hep..sen de gel gör gez bol bol inşallah.hatta aynı zamanda buralarda olmak da güzel olur tabi birlikte de keyfine varırız izmirin.

    geldiğimde haber vericem canım sana mutlaka.alperi de öpüyorum kocaman.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tuğbacım yazını okurken senin yaşadığın o telaşın ve mutluluğun fışkırıyor her kelimende...
    ne güzel, dolu dolu geçir zamanını ve çoook mutlu ol...
    ben şimdiden kutlarım doğumgününü, inşallah ailen ve tüm sevdiklerinle görkemli bir kutlama yaparsınız...
    canımsın yaaa...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben mehtap 1 aydır cezayirdeyım 3,5 yasındakı kızım 13 yasımdakı oğlum ve eşimle burda yaşamaya başladik.Sizin yazılarınızı okumaya başladım ben deli ıbrahımda oturuyorum.Yazılarınızı büyük bi merakla beklerıyorum ve takib edriyorum bu arada dogum gununuzu kutlarım 25 ekim dede oglumun dogum gunu var.İzmire selamlar...

    YanıtlaSil
  7. Duygucum;
    kelimelerimle yaşadığım heyecanı ve güzel dakikaları elimden geldiğince yansıtmaya çalışıyorum eğer anlatabiliyorsam ne mutlu bana.Doğum günümü de kutlamışsın canım şimdiden çok sevindim. teşekkür ederim.heyecanım başladı bile doğum günü için..gün sayıyorum.bir plan yapmaya çalışıyoruz arkadaşlarımla.inşallah çok güzel geçecek. zaten sevdiklerimle bir arada olmak bile yetecek inanki..kocaman öpüyorum seni canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Mehtap;
    sen de cezayirli oldun demek benim gibi. umarım benim gibi seversin de oraları.ailen yanında oldukça herşeyin güzel gideceğine inanıyorum.çok uzak sayılayız birbirimize inşallah döndüğümüzde tanışır görüşürüz.yazılarım hoşuna gidiyordur umarım ve umarım bir parça da olsa yardımcı olabiliyorumdur anlattıklarımla..doğum günümü kutlamışsın canım çok teşekkür ederim.çok mutlu oldum.iki seneden beri ilk def doğum günümde ailemle olacağım..kocaman sevgiler benden de sana ve ailene.öpüyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)