20 Mayıs 2011 Cuma

Bugün acayip bir gün

Bu yazı dün yazıldı ama ancak yayınlayabildim:)
Etraf çok sessiz. Sanki bir tatil gününü yaşıyoruz bilmeden. Hava kapalı, açık olan tarafların ardında ise kocaman gri bulutlar görünüyor. Kuşlar hafif hafif cıvıldıyor. Sanki durağan bir filmin içinde gibiyim. Herşey sepya bir tonda. Yakında daktilo sesi de duyarsam şaşırmam sanırım. Ki böyle dedim diye bir an klavyenin sesi daktilo etkisi yarattı kulağımda. Keşke daktilom yanımda olsaydı. Hemen değiştirdim yazının biçimini ve daktiloya en benzeyenini seçtim. Şimdi bu yazıyı deniz kenarında yazıyor olmayı ne çok isterdim. Hafif de bir rüzgar olsaydı, soğuk da bir içecek ve denizin sesi. 




Tatile inanılmaz ihtiyacım var. Aslında büyük bir yorgunluk yaratacak şeyler yapmıyorum sanırım biraz psikolojik. Bahar da etkiliyor ve tembelleştiriyor bazen. Bir de gidecek olmanın verdiği heyecan insanın bulunduğu yerde sakin durmasını engelliyor. Çocuk gibiyim. Hep hayaller kuruyorum. Beni mutlu ediyor bunu yapmak. Örneğin ne çok istediğimi düşünüyorum kapısı denize açılan bir evimin olmasını günün birinde. Misal; böyle...


Havaların artık tamamen yaza dönmesini istiyorum tüm kalbimle ve yazın bana bu sene her zamankinden daha uzuuuun gelmesini istiyorum. Eski tatillerimi çok özlüyorum kaygısız rahat ve mutluluk dolu tatillerimi. Ve tabi kocaman ailemin de içinde olduğu..Bazen çok heveslendiğimiz şeyler olmaz ya aksi gibi bu sefer öyle olmasın tüm dileklerim gerçek olsun istiyorum. Bir de bir sürü yeni kitabım olsun hepsini zevkle okuyayım istiyorum. Ohoo bende daha çook istek var. Yine liste yapmaya başladım. Sanırım tatil öncesinde yapmayı en çok sevdiğim şey bu listeler..


Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. Bizim gibi yağışla geçirmez bol bol eğlenirsiniz umarım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)