20 Mayıs 2011 Cuma

Yağmuuur yağmuuurr


'Gün güneşli, insanlar neşeliiiii....'diye şarkıya başlayıp söylemek isterdim ama bugün yine deli gibi yağmur var burada. Tatil günümüz ama kasvetli kasvetli oturuyoruz. Hava güzel olsaydı yapacak yine bir sürü şey olurdu. Tenis oynardık, bahçeye masa atar orada hayallere dalar sohbetler ederdik ne güzel. Ama yine de evde olmanın keyfine varıp biraz keçelerimle, motiflerimle uğraşacağım. Böyle havalarda en güzel şey örgü örmek bence.

Bugün güzel de bir haber aldım. Ebay den aldığım Holga Makinam eve gelmiş, sağa sağlim teslim edilmiş. Babamı aradım çok güzel bir şey bu dedi:):)Ben de heyecanla kavuşacağımız zamanı bekliyorum. Bu internet alışverişine gelen yasaklardan sonra çok endişeliydim ya gelmezse falan diye ama neyse öyle bir sorun olmadı. Şimdi hazır olmamışken o çok istediğim Fuji polaroid makinayı da almak istiyorum. Bakalım onda da bir sorun olmaz inşallaaaah:)

Aslında tam da film havası var bugün. Böyle havalarda sinemaya gitmeyi çok severdik eskiden arkadaşlarla. Burada gidemiyoruz ne yazıkki. O yüzden Tr'ye gidince mutlaka gidiyoruz. Keşke burada da olsa. Artık bunun için de biraz daha sabredeceğiz napalım:) Bugünlük film hevesimizi gidereceğiz evimizde, ayaklarımızı uzatıp hatta belki mısır patlatarak veya cips yiyerek. Şimdi ben Tr'ye gideceğim için biraz yediklerime dikkat ediyorum. Malum denize girmek istiyorum. Bir iki kilo versem çok süper olacak:)Çünkü her Tr dönüşü kilo almış olarak dönüyorum homini homini yemekten. 

Dün deprem olmuş ona epey moralim bozuldu. İnşallah bir daha tekrar etmez. Yaşayan herkese geçmiş olsun diyorum. Keşke yaşam alanlarımız daha iyi ve güvenli olsa. Keşke kocaman apartmanlarda değil de küçük düzayak ya da az katlı binalarda oturabilse herkes. Gerçekten yüksek binalarda yaşam 1999 depreminden sonra daha zor oluyor. Yaşamayanlar için bile..

Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese. Bize yarın iş başı. Kısacık bir günlük tatilimiz bitti bile. Çabucak geçti. İki gün olmasını ne çok isterdim tatilin. Ama artık alıştık sayılır. Hafta bizim için de güzel başlar umarım. Kocaman sevgiler yolluyorum beni okuyan tüm arkadaşlarıma. 

İyiki varsın blogum:):)
ps: fotoğrafı bloglarda gezinirken buldum ama nerden olduğunu not almamışım lütfen sahibi bana kızmasın..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)