3 Kasım 2009 Salı

Fırsattan istifade

Evet başlıkta da dediğim gibi fırsattan istifade hemen yazmaya koyuldum. Yine eşimin yanındayım şirkette. Evde henüz daha yeni yeni toparlanmaya başladığım için yemek yapmaya fırsatım olmadığından öğlen ve akşam yemeklerini şirketin yemekhanesinde yiyiyoruz. Dün akşam sadece yorgunluğumuzu alması için bir kahve pişirdim ocağımızda. Ama bu akşam yemek pişirmeye başlayacağım. Yerleştik sayılır zaten artık. Bugün bir temizlik yapacağım sonra da mutfağımda mamalar hazırlayacağım. Netimiz henüz bağlanmadı. Ama bu bir iki gün içerisinde bekliyoruz. Zaten telefon hatta vardı evde o süper oldu. Başvuru da bugün yapılacak. Sanırım açılması çok uzun sürmeyecek.

Evime alışmaya başladım bile. Kocaman bir evimiz var. Çok eşyamız olmadığı için evimiz boş kaldı biraz ama doldurmaya da niyetimiz yok açıkçası. Yoksa her yer tıkış tıkış oluyor. İşlerimi bitirdikten sonra rahat rahat kitap okumak, kumaşlarımdan güzel şeyler dikmek ve zamanımı güzelce değerlendirmek istiyorum. Tabi fransızca da çalışarak. Ev sahiplerimiz pek tatlılar. Sanırım evde yalnız korkacağımı düşündükleri için hemen her gün uğruyorlar. Çok şeker bir anneleri de var. Tonton bir teyze. Biraz da meraklı. Sanırım eşyalarımızı da merak ediyorlar nasıl falan diye. Yada evde neler yapıyoruz neler yerleştiriyoruz diye. Bugün çamaşır makinası almaya gideceğiz. Zira kirlilerimiz şimdiden bir sepet oldu. Bana iş çok..

Bloguma yorum yazan arkadaşlarıma da fırsat bulup cevap yazamadım henüz. Umarım beni mazur görürler. Şu evin işlerini bir yoluna koyayım sonra bol bol yazacağım zaten. Yazmadan duramam ki ben.

Şimdilik gelişmeler bunlar. Alışma süreci devam ediyor. Dün akşam çok güzel bir market, manav ve de iki tane züccaciye dükkanı keşfettik. Evimize de bişeyler aldık. Çok hoşumuza gitti. İhtiyaç listesi her gün çıkıyor tabiki. Yalnız buzdolabımız taşındıktan sonra biraz tuhaflaştı soğutmuyor sanırım yeterince. Ona da bir baktırmak gerekecek. Bilmiyorum taşınmalardan sonra böyle şeyler oluyormudur ama. Gayet de güzel sarıp sarmaladılar halbuki. Umarım sorun çıkartmaz bize. Yoksa peynirlerim, salçalarım, börülcelerim falan bozulur diye korkuyorum. Naparız onlar olmadan.

Herkese kocaman sevgiler benden. Güzel yorumlarınız için de teşekkürler. Yanımda olmanıza seviniyorum. Hatırlanmak süper güzel bir duygu. Çok da motive edici. Malum yeni bir çevre, yeni bir şehir,yeni bir ev.. Zamanla herşey daha da güzel olacak..Yeniden görüşmek dileğiyle..

5 yorum:

  1. MERHABA CEZAYİRLE İLGİLİ ARAŞTIRMA YAPARKEN TANIŞTIM BLOĞUNUZLA YAKLAŞIK BİR AYDA TÜM YAZILARINIZI OKUDUM SANIRIM GELECEK AY BENDE CEZAYİRDE OLACAĞIM BENİ ORDA NELERİN BEKLEDİĞİNİ ANLAMAK AÇISINDAN ÇOK GÜZEL Bİ YOL GÖSTERİCİ OLDU BANA YAZILARINIZ
    AMA DAHADA ÖTESİ YAZILARINIZDAN ALDIĞIM ENERJİ ÇOK KEYİF VERDİ BANA BUNDAN SONRA SIK SIK GÖRÜŞEBİLMEK DİLEĞİYLEEE
    (YENİ EVİNİZ HAYIRLI OLSUN BU ARADA)

    YanıtlayınSil
  2. Sevgili Asuu;
    merhaba sana. İyiki de yazdın ne güzel oldu. demek sen de geliyorsun buralara.hadi bakalım hayırlı olsun. umarım sen de seversin benim gibi bu enteresan memleketi.biz şimdi alger merkezde değiliz artık ama yeni şehrimiz de güzel.yine algere sık sık gideceğiz.orada da arkadaşlarımız var gezilecek görülecek yerler var.yazılarım sana yardımcı olduysa ne mutlu bana. gelmeden önce böyle şeyler insana iyi geliyor.en azından fikrin oluyor hatta önyargıların varsa kırman için de iyi oluyor.yazılarım için söylediğin sözler de beni çok mutlu etti.çok teşekkür ediyorum canım sana. geldiğinde inşallah bir gün tanışırız.yüzyüze daha konuşacak çok şey olur burayla ilgili.bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle o zaman dediğin gibi..sevgiler kocaman..

    YanıtlayınSil
  3. tuğba ablacım tekrar selam msjıma cevabın için çok tşk evet gerçekten senin sayende içim biraz daha rahat nişanlımla bu gün görüştük ama beni faxtan aramış :) çünkü hattı şirket alacakmış ama sanırım yarın alırlarmış.msn den görüşemiyoruz çünkü şirkette kayıt kontrolü varmış sanırım bizde çok nadiren facebooktan yazışıyoruz şimdilik herşey yolunda gibi görünsede onu çookk özledim ilgin için tekrar tşk yeni eviniz hayırlı olsun inşallah daha hoş sohbetlerde görüşmek dileğiyle öptüm.su

    YanıtlayınSil
  4. oo canım kolaylamışsın işleri desene ohh ferah ferah oturursun huzurla .bende 2 yıla yakın zamandır burdayım ama inan evin eksigi hala bitmiyor türkiyede herşeyiyle evimi bırakınca inan burası hala bana ev gibi gelmiyor .dolabınıda ya taşınır taşınmaz fişe takmışsınızdır yada taşınma esnasında hasar almıştır canım bence ihmal etmeden baktır.

    YanıtlayınSil
  5. burayada yazmak istedim :) arkadaslarinizla olan resimlerinizi gorunce huzunlendim cunku bizde ummanda 4 arkadasiz aile gibi olduk heran birlikteyiz birgun gorusmesek ozluyoruz ki ayni santiyede ayni kamptayiz evlerimiz yanyana :) ev kiralari nasil cezayirde eviniz cok hos bence hic esyayla doldurmayin derim Allah gule gule oturmak nasip etsin sevgiler..

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)