25 Temmuz 2010 Pazar

Süprizden geriye kalan güzel fotoğraflar


Dün eşimin doğum günü olması sebebiyle ona minik bir süpriz hazırladım. Sadece dört kişi gideceğimizi zannettiği organizasyonun onbeş kişiye tamamlanacağından haberi yoktu. Bende anlamaması için elimden geleni yaptım ve süper bir performans sergiledim. Normalde doğum günleri olduğunda şirket içerisinde herkesi toplantı salonuna çağırıp pasta kesiyoruz. Ama akşam böyle bir organizasyon ayarladığımdan pasta da kesmedik. Bahane olarak da işlerin yoğun olması harika oldu:) Bir de üstüne üstlük sakın üzülme sen dedim pasta kesmediler sana diye yarın keseceklermiş bugün ayarlayamamışlar işleri varmış dedim..Sonra restoranta gittik eşim, kardeşi, kardeşine eşlik eden üç arkadaşı ve ben. Görünürde bu kadarız işte topu topu beş kişi. Bir ara pot kırıldı ama çaktırmadan hemen düzelttik. Eşim görevliye bizim beş kişilik rezervasyonumuz olacak dedi. Ben uzun masamızı gördüm ama o görmedi. O beklerken beni ona hadi gel gel bak bu tarafa gel dedim, şaşırdı tabi. Bir de ne görsün iş yerinden arkadaşlar hep orada. Öyle sevindi ki anlatamam. Ben bu kadar mutlu olacağını tahmin etmemiştim. Tabi ben de onu öyle görünce acayip sevindim. Bütün gece mutluluğunu dile getirdi zaten. Arkadaşlarımızla güzel bir gece geçirdik onlar da sağolsunlar geldiler bizi sevindirdiler. Üretim müdürümüz Süleyman Bey de geldi çok sevindirdi bizi. Bir kere daha burdan teşekkür ediyorum bize katılan herkeseee..Bundan sonraki doğum günlerimiz de inşallah böylesine güzel, heyecanlı ve süprizli geçer..

Sol baştan arkadaşlarımız; Melika ve Eşi Mahmut, Ümit ve Süleyman Bey, Remzi Bey ve Enis Bey, Bilyap'tan Kutlu Bey ve müstakbel eşi Sumeyya Hanım, Duygu ve Ümit, burada yok ama alt fotoğrafta başta oturan arkası dönük arkadaşımız da yine Bilyap'tan Uğur Bey ve tabi benim yakışıklı kaynım; Yiğit'in kardeşim mümümüz Can..
Bu fotoğrafı garson çektiği için yamuk tabiki her zamanki gibi. Neden acaba genelde kötü çeker bu garsonlar? Hepsi mi böyledir? Bir kerecikte şöyle mum gibi çeksinler yahu.. Neyse hatıra işte güzel gecemizden bize..

Bu fotoğrafı çok sevdim ben. Restorantın harika kapısının önünde ben ve eşim.
Yeniden en kısa zamanda görüşmek üzere diyorum. Hepinize güzel bir hafta diliyorum.

10 yorum:

  1. Çok güzel bir sürpriz olmuş Tuğbacım. Yüzleriniz hepp gülsün. Nice yaşlara.. Sevgiler..

    YanıtlayınSil
  2. yiğiti kutluyorum, yeni yaşının süprizlerine yenilikler eklensin diliyorum. ve sen harika bir kadınsın... 80lerinizde de böyle gülümseyen yüzlerinizi görmek dileğiyle.

    YanıtlayınSil
  3. Canlarım,hep gülsün yüzünüz,güzel geceniz de doğum gününüze yakışır olmuş,sevindik.Süprizcilerimiz bizim,sizi çok seviyoruz.

    YanıtlayınSil
  4. Alevcim;
    çok teşekkür ederim canım valla hakkaten güzel bir süpriz oldu..ben de çok mutlu oldum. öpüyorum kocaman. sevgiler

    YanıtlayınSil
  5. Sevgili Evren;
    Teşekkür ediyorum güzel sözlerin için. Yiğite de ilettim kutlamanı. O da teşekkür etti sana..Ben harika bir kadın değilim aslında sanırım sadece biraz romantiğim.)bir de detay düşünmeyi severim hepsi o. Ama yine de çook teşekkür ederim bunu duymak çok mutlu etti..sevgiler canım..

    YanıtlayınSil
  6. Babacım;
    biz süprizciyiz valla yiğit de bende. belki de o da süprizler yapmayı sevdiği için benim süprizime bu kadar sevindi..Daha nice yaşlarda birlikte olalım hepberaber olalım ama yakın da olalım inşallah dimi yaa..şöyle kendimiz çalar kendimiz söyler eğleniriz harika olur valla düşünüyorum da..öptüm kocaman..

    YanıtlayınSil
  7. Seni gidi seniiiii, bunun rövanşını almam lazım şimdi benim :)))
    Dur bakalım buluruz bişeyler heralde :) Seni seviyorum aşkım.

    YanıtlayınSil
  8. eniştecim doğum günün kutlu olsun..
    şekerim seninde saçlar süper olmuş bu arada;)

    YanıtlayınSil
  9. birlikte nice mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlayınSil
  10. I would like to exchange links with your site tugbatekeli.blogspot.com
    Is this possible?

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)