4 Temmuz 2011 Pazartesi

Aklımdan geçenler


Hala kendime gelememiş olmakla birlikte, gelmiş gibi yaparak kendimi kandırmaya çalışıyorum. Hava o kadar sıcak ki alıştıramıyorsun kendini öyle hoop diye. Hele Türkiye'deki havaları göz önünde bulundurursak. Her yerde böcekler var, sert kabuklu, irili ufaklı, kocaman kanatlı, renkli ama çirkin böcekler var. Hatta bugün ofisin penceresinden sevimli bir yusufçuk girdi; sıcaktan börtmüş bir şekilde içeri attı kendini resmen. Ben de kendimi klimanın serinlettiği minik evimize atıp, koltuğa uzanıp, minik kediciklerimizin cılız sesleri eşliğinde kitap okumak istiyorum uzun saatler boyunca, bir endişe duymadan. 

Evimize artık iyice alıştık. Yer sorunu yaşıyoruz tabi zaman zaman; ütü masasını bile koyacak yer olmadığı için getirmemeye karar verdik. Kaldı ki daha evde getirmek istediğim bir sürü eşyam var. Sanırım onları güzelce ayırıp bazıları ile vedalaşmam gerekecek. 

Buuzz gibi rengarenk bir kokteyl, soğuk ve aromalı bir kahve veya soğuk bir bira olsun istiyorum hep yanımda ve kitabım. Şöyle plajda kumlarda uzanma hayalimden de hala vazgeçmiş değilim, bir ümit bekliyorum o günün gelmesini. Bir gün bile yeter bana. Ama tabi gönül ister hep gidebilmek. 

Bu sefer izinde neyse ki doktor işlerimi de hallettim. Sırtımda ağrı vardı onu gösterdik mr çektirdik. Sırtımda düzleşme varmış. İlaç verdi doktor ve bol bol yüzme önerdi, sırt üstü. O yüzden de iyi gelsin diye bolce yüzmek istiyorum. Zaten normalde de severim yüzmeyi. Ne yazıkki öyle her zaman yüzme olanağım yok. Bakalım belki bir imkan yaratabiliriz. Heyecanla bekliyorum şimdilik. 

Bir sürü şey var yine yapmak istediğim. Şu ev yerleştirme işi tamamen bitsin kendimi onlara vereceğim. Bu sefer zamanı saçma sapan harcamak yok, verimli işler yapmak lazım. Eylül ayında inşallah kursa da yeniden başlamayı düşünüyorum. Fransızcayı çok ihmal ettim böyle gitmez. Bir silkinmek şu rehaveti geride bırakmak şart oldu..

Bu hafta da hemencik geçiyor işte. Pazartesi oldu bile. Temmuza girdiğimize de hala inanamıyorum. Daha dün sanki Türkiye'ye gitmek için gün sayıyordum. Ne ara gittik de geldik biz. 

Güzel şeylerin başlangıcı olsun yine bu hafta, bu ay. Güzellikler yaratmak için her gün yeni bir sebebimiz olsun..Fotoğrafları yüklemeye başladım bile yakında....

2 yorum:

  1. Evet keyifli şeyler çok çabuk bi,tiyor. Keyfide belki bundandır :)

    YanıtlayınSil
  2. Canımın içiiiiii,seniçoooookkk seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzz................

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)