1 Haziran 2011 Çarşamba

Haziran'a


Böyle bir yer hayal ediyorum kafamda. O denize ulaşabilmeyi sıcağa rağmen gölgede soğuk kalabilen taşlardan yürümeyi ve tenimi o dalgalı suya bırakmayı düşlüyorum. Şimdi bu fotoğrafa bakarken o iyot kokusunu burnuma çektim bir an ve rüzgarı resmen hissettim. Şu bellek nasıl bir şey..Kokuları, dokuları ve o yaşanmışlığı nasıl da yeniden hissettirebiliyor insana..

Bodrumu özlüyorum. Orada yaşadığım zamanları..Haziran geldi ya şimdi yağmurlarla gelmiş de olsa ne de olsa içinde yaz olan bir ay olduğu için güzel anıları da beraberinde getiriyor. Güneşle birlikte güne başlamak istiyor insan ve günü onunla sıcacık tamamlamak. Tatili düşlemek bile güzel geliyor..Gülümsetiyor insanı..Ne kadar da ihtiyacım var kitabımla, hayallerimle, kumda hayatla başbaşa kalmaya. Dinginliğe, dinlenmeye ve durulmaya. Ama aynı zamanda coşmaya da.. Burada zaten fazlasıyla durgunlaşıyor bazen hayat. Öyle yavaş ilerliyor ki sanki her gün birbirinin aynı..İstediğin kadar değiştir yeterli gelmiyor insana. O yüzden tatillerde hem durgunluğu hem de coşkunluğu arzuluyor insan..Bazen ikisinin buluşması zor olsa da..

Birkaç gündür keyifsizdim havalardan ötürü ama takvimde günlerin ilerlediğini gördükçe iyileşmek kolaylaşıyor..O hasret dolu memleket buluşmasına tüm enerjimle gitmek istiyorum. Kollarımı kocaman açarak herşeyi sarmalamak istiyorum. Buradayken içimde bir canavar büyütüyorum sanki..Ve havaalanına indiğimiz an onun elini bırakıyorum özgürce dolaşsın diye..Burada kapalı kalıyor çünkü göğüs kafesimde..Tabi görünmeyen dizginleri hep elimde. Çocuğum gibi. Ne de olsa o benden bir parça. Ne tamamen kaçıp gitmeli ne de bana yapışıp kalmalı. 

Haziran gelince böyle oluyorum ben, bir deli kız. Japon çizgi filmlerindeki kızlar gibi kocaman gülüyor ve bazen sebepsiz yere kocaman kocaman ağlıyorum. Ne komik:) Tatilim geldi cümlesini her yere yazmak istiyorum. Her ne kadar saçma kurulan bir cümle olsa da. Yaz ayı biraz da saçmalıklar ayı olsun istiyorum belki de. Kış soğuk resmi ve özenli; yaz sımsıcak, samimi ve fütursuz..Varsın öyle olsun. Yeter ki güneşli olsun. Şimdilerde sadece bunun için dua ediyorum sanırım..

8 yorum:

  1. e o zaman güneşin bol olsun diyorum sevgili Tuğba

    YanıtlaSil
  2. Sizin yazılarınızı okurken etkilenmemek elde değil.Bu yaz güneşiniz deniziniz kumunuz bol olsun diyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Red Riding Hood;
    Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için çok mutlu oldum..sizin için de güzel bir yaz olmasını diliyorum ben de:) Sevgiler bol güneşli keyifli günler:)

    YanıtlaSil
  4. Nazpek;
    canım çok teşekkür ederim. senin de güneşin neşen keyfin bol olsun canım...öpüyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bende Haziran'ı sabırsızlıkla bekleyenlerdendim ve sonunda geldi işte.. umarım bol güneşli, bol denizli, gezmeli tozmalı bir yaz olur :)

    YanıtlaSil
  6. Tuğbammm hazirana girdikte 4. günü devirdik bile.Gelmene çok az kaldı heycanla bekliyorum.Gönlünce bir tatil diliyorum tatlım :)
    Sevgiler SLN

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba adaşım, ben de ğ'siz Tuba. bloğunu beğendim,devamını diliyorum..:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)