17 Haziran 2008 Salı

Bugünüm

Bugünümü anlatmak istiyorum size. Sabah yine aynı başladı benim için. Biraz erken uyandım bu sabah müziğimi açtım ve klimamızı tabiki. Artık havalar ısındı burada da. Yalnız öyle bir yer ki burası bir anda ısındı resmen afrika da olduğumu hissettiriyor bana. Şu an da kocacığımın bilgisayarından yazıyorum. Yeni geldik sayılır. Bugün nete giremedim. Alger de yani başkentte işleri vardı bugün onun ben de ona takıldım. Gittiği yerlerde onu bekledim. Semih abiyle birlikte onlar işlerini hallettiler. Kocama fırsattan istifade güneş gözlüğü aldık bugün. Geçenlerde tünele bakmaya gittiğinde gözlüklerini düşürmüştü. Şimdi artık yeni gözlükleri var. Güle güle kullan hayatım gözlüklerini...
Sonra biraz turladık. Görmediğim yeni yerler görmüş oldum bende böylelikle. Hava aşırı sıcaktı ama değdi. Hiç olmazsa değişik bir gün oldu benim için de. Hafta içi çıkmaya zamanımız olmadığı için çoğu yer kapalı oluyordu gittiğimizde bugün her yer açıktı çok sevindim. Tabi iş için gittiğimizden dolayı pek bir yer gezemedik ama yine de dükkanları açık görmek bile yetti bana. Dokuz aydır bir türlü gidemediğim ufak kırtasiyeye gittik. Geldiğimden beri bir türlü açık bulamamıştık orayı ve nihayet bugün tanıştık kendisiyle. Fakat istediğim şeyi bulamadım malesef. İstediğim de oysa büyük bir şey değildi ama; sadece çizgisiz bir defter aramıştım. Malesef yoktu. Olsun napalım. Kocam bana dosya kağıtlarından spiral yapıp çizgisiz bir defter yapacak. Sonra sıcaklığımızı biraz da olsa gidermek için dondurma yedik. Çok güzeldi dondurma. Ben her zaman ki gibi en sevdiklerimden yedim. Vişne pek bulunmuyor burda onun için frambuazlı, çikolatalı ve de limonlu dondurma yedim. Birazdan da akşam yemeğine gidicez. Akşam yemeğimiz pek iç açıcı olmadığından bugün pizza söyledik bana biraz da kahvaltılık getirmiştim onlardan atıştırıcaz artık. Tabldot her zaman güzel çıkmıyor burda. Ama neyse ki artık eskisinden daha düzgün. Yalnız burda biraz şanssızım nedense. Yemeğimden taşlar sinekler mi çıkmadı. Hata salatamdan kocaman bir sümüklü böcek bile çıkmıştı. O yüzden yemeğe başlamadan önce kedi gibi kurcalıyorum yemeğimi her ihtimale karşı. Şimdi yeni bir yerle anlaştılar menüleri kendimiz hazırlıyoruz eskisinden daha iyi bu yüzden. Öğlen balık kızartmışlardı mesela gayet güzeldi.
Yemek benim için çok önemli. Karı koca yemeğe pek düşkün olduğumuzdan zaten buraya geldiğimizden beri 5 kilo aldık ama artık daha dikkat ediyoruz yediklerimize. Artık abur cubur fazla yok. Sağlıklı beslenmek gerek. Spor yapma olanağımız da olmadığından yakamıyoruz da yediklerimizi tabi. Plates topum da evde beni bekliyor. Burada kaldığımız oda küçük olduğundan plates yapacak yer yok malesef. Türkiyeye dönünce artık inşallah spor günlerimiz başlayacak.
İşte günüm böyle geçti sevgili arkadaşlar. Güzel ve değişik bir gündü. İnşallah bundan sonra yine böyle bir fırsat yakalarız da biraz ortamımız değişir.Nice böyle güzel günlere diyorum..Sizler benim için de gezin olur mu bol bol..

4 yorum:

  1. valla bende Poyrazımla genelde evdeyim:) ancak akşam yemeğinden sonra burada sahilde yürüyüş yapabiliyoruz.Poyrazın yemek saatleri uyku düzeni derken 1 senedir evdeyim:( Ama kararlıyız,cesaretimizi toplayıp çeşme dışında bir yerlere tatile gidicez bir ara:) o zaman senin içinde gezerim,o zamana kadarsen bizim içinde gez:)

    YanıtlayınSil
  2. Kac derece Tugbacim hava merak ettim??kiyaslama yapicam burasi ile :)
    Santiye yemekleri cok kisiye ciktigindan genelde kotu olur ve nedense kilo yapiyor hareketsiz kalinca gercekten..Bende Sahalinde dogru duzgun yemedigim halde kilo almistim..Biz de orada santiyede kaliyorduk da :)

    YanıtlayınSil
  3. Tuğba, Limon ve vişne benimde favorim. Ama çikolatalı ıııhhh :)
    gezmene sevindim, arada fırsat yarat. Sıcaklık kaç derece bende merak ettim ?

    YanıtlayınSil
  4. Güldemcim;
    Akşam yemeğinden sonra sahilde yürümek ne de güzeldir ya..Valla keşke böyle bir imkan bizde de olsa.Tatil için pek hevesleniyorum ben de inan.hemen geçse de zaman bizde gelsek artık türkiyeye. Çeşmeye gitmiştim eşimle pek güzeldi.Başka bir yere giderseniz bol bol eğlenin ne güzel.Bebişle zor olduğu doğrudur kuzenlerimden biliyorum ama bir kere cesaret etti mi insan gerisi geliyor sanırım.

    Serpilcim;
    Termometre yok buralarda şu an ama sıcaklar yakmaya başladı bugün daha serin dünden ama 30 vardır henüz.Şantiye yemeklerine tahammül etmek zor gerçekten.Evime gideyim de bişeyler yapayım diye can atıyorum tatil yaklaştığında inan.

    Alevcim;
    Vişneye bayılıyorum hemde deli gibi.Ama yok işte burda. yalnız geçenlerde snickersların ve mars çikolatalarının-ki benim en sevdiklerimdir bunlar-dondurmalarını bulduk.Hani şu carte dorların küçük yuvarlak kutularındakiler gibi.Valla tadına doyum olmadı hemencecik bitiverdi zaten. Sana da tavsiye ederim süper keyifli bir şey.Bu arada sende havayı sormuşsun tam olarak bilemiyorum ama 30 derece var bugün isteğiniz üzere bulabilirsem termometre eğer bakıcam söz veriyorum:)

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)