21 Haziran 2008 Cumartesi

Geri Dönüşün Kralları..

Ne kadar da süper bir başlık öyle değil mi? Eurosport ve de Soccernet bu başlıkla güne başlamış. Dün akşam Milli'lerimizi izlerken deliye döndük adeta. Bu kadar strese kalp nasıl dayandı anlayamadık gerçekten. O kadar güzel pozisyonları değerlendiremediler ki sinir olduk. Hele son dk da yediğimiz o basit gol vardı ya tanrım tam bir kabustu. Rüştü böyle bir hatayı nasıl yaptı anlayamadım. Yine de yaptık yapacağımızı ve hem kendimizi hem rakibi şaşırtmayı başardık. Kendimizi diyorum çünkü ben o golü yedikten sonra artık tamam demiştim bu iş bitti. Unutmuştum o an böyle bir son dk golü atabilecek olduğumuzu daha öncekiler gibi. Ve gerçekten şoka girdik golü atınca. Nasıl sevindik anlatamam. Çünkü yediğimiz golle inanın kal gelmişti maçı izleyen herkese. Kelimenin tam anlamıyla dumur olduk diyebilirim. Bir dk sonra gelen golle de deli gibi bağırmaya başladık çılgınlar gibi.
Biz gerçekten çılgınız bunu anladım artık. Futbol oynamayı bilip bilmediğimiz konusunda hala tereddütlüyüm ama gerçekten iyi mücadele ediyoruz herkesin dediği gibi. Ve ben bir tane gol yemeden gaza gelmediğimizi düşünüyorum. İlla rakip bize bir gol atacak biz ondan sonra çılgınlaşıyoruz işte. Ama o yediğimiz gol de kalbimize iniyor yani. Yine de ne olursa olsun harikaydı dün akşam. Asla unutamayacağımız bir geceydi. Sinir, sevinç, şaşkınlık, gurur hepsini bir arada yaşadık. Takımdaki herkesi tebrik ediyorum gerçekten. Yoruldular bitkin düştüler ama yine de iyi savaştılar. Gerçekten tam gittiler dediğimiz zamanda geri geldiler krallar gibi. Helal olsun hepsine. Bütün herkesi tebrik ediyorum bu güzel zaferi yaşattılar bize. Artık yarı finaldeyiz. Umarım Almanya ya da böyle bir son dk golü sürprizi yaparız. Şayet bence böylesi daha etkili oluyor. Baksanıza herkes bizi konuşuyor...
Maç ile ilgili güzel fotoğraflar görmek isterseniz Milliyet den bakabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)