27 Şubat 2010 Cumartesi

Bir cuma tatili daha geçti

Haftalar önceden plan yapmıştık arkadaşlarla ama fırsat bulamamıştık Alger'e gidicektik. Nihayet bu hafta sonu yazdan kalma havayı görünce apar topar da olsa yola çıktık. Epey geç vardık aslında oraya. Yine de çok güzel bir gün geçirdik. Hava ilerleyen saatlerde kapatmış da olsa biz günün keyfini çıkarttık. Yedik, içtik, sohbet ettik. Biraz yorucu oldu tabi aslında yol hali malum ama iki haftada bir de olsa bazı şeylerin keyfini çıkartmak lazım. En güzeli de dönüşe yakın plansızca yapılmış Aurassi Otel terasında bişeyler içmek oldu. Güzel bir martini ve Alger'in gece manzarası. Ahh tripodum ahh yanımda olsan neler neler yapardık senle o manzarada ama. Artık başka bahara...
İşte günün özeti:

 Arkadaşlarımız duygu ve ümit güzel bir poz verdiler arabada giderken.

 Sırayla Duygu, Ümit, eşim Yiğit, Devrim, Pınar, Emre, Olgu .. Bu fotoya ben giremedim yaa keşke ben de olsaydım tüühh.. Kendimi oraya adapte edebilir miyim acaba photoshopta falan:)

  Bu Tizi-ouzou Alger arasındaki yoldan çekildi. Arabadan takibi yine.İşe gelmek güzel oluyor sabahları sanki tatile gidiyormuş gibi hissediyor insan. Her yer yemyeşil. Buranın en sevdiğim tarafı işte. Baktıkça huzur buluyor insan..Yazın nasıl olacak çok merak ediyorum..
Bu da Tripotsuz gece çekimi. Aurassi otelin terasından. Valla ancak bu kadar oldu masaya dayayınca..Türkiye'den getirince tripodumu hemen iyi çekimlere başlayacağım..

Biricik eşim benim ördüğüm karpuzla güzel bir fotoğraf karesinde..
Bunu da bugün yemekten sonra çektim. Ofisin olduğu yerin bahçesinden. Yolun karşısındaki evler..


Bu bina geldiğim ilk günden beri hep ilgimi çekmiştir. Nasıl olmuşta böylesine geniş bir bina yapmışlar acaba? Ve acaba burda kaç daire var yahu?

 Otel El Aurassi terasında
 Pınarların evinde. Yemekler pek güzeldi ellerine sağlık valla pınarcım..
 Bunlar da otelin içindeki sevimli telefon kulübeleri..
 Pınar ve ben kaktüslerin dibinde:)
 Neden burda poz verdik bilmem ama yine de hatıra işte:)

Otelin içinde de birkaç foto çektim onları da artık yarın gösteririm size..Herkese sevgiler

5 yorum:

  1. Merhaba Tuğba

    siz gezmeye gelmişsiniz , bizde ne kadar uzağa gitsek o kadar mutlu oluyoruz , tuhaf aslında , fark var , akşam ben şantiyedeydim aslında , bu hafta Tikjda diye bir yere gidecektim program değişikliği yaptım son anda Alger'den dışarı çıkmayalım dedik , Notre Dame D'afrique gidelim dedik , Aurassi manzarası nefistir , ama gittiğimiz Kilisenin manzarası daha bir güzel geldi bize , yağmur da yağmadığında daha iyi oldu .neyse napsak netsek Cezayiri bir şekilde tüketeceğiz , alışmaya gelmedik neticede bir amaç için buradayız , ama sana samimi düşüncemi söyleyeyim açıkcası herşey güzel hoş ama , yok ya memleketimiz gibi yok..özledim galiba .kalabalık gelmişsiniz ama aşağaya inseydiniz keşke Şantiyeye Ofisdeydik bizde ama nerden biliceksiniz değil mi ? birşeyleri eksikmi yapıyorum acaba :(

    görüşmek üzere sevgiler

    Sibel.

    YanıtlayınSil
  2. çok güzel çıkmış resimler tripodlu olması şart mı boşver bir de bir şey soracağım sarımtrak çıkan resimler özel filtreli mi çekildi yoksa ortamın kendi rengi mi

    YanıtlayınSil
  3. Merhaba sevgili sibel;
    yorum için teşekkürler öncelikle..notre dame a biz de gitmiştik çok sevdim ben orayı hatta içerisi gittiğimiz saatte ziyarete kapalı diye üzülmüştüm çok. O gün geldiğimizde aklıma geldin hatta eşime de dedim keşke telini falan alsaydım da tanışsaydık diye. nereye bakacağımı bilmediğim için girişimde bulunmadım.güzel bir yermiş ama hoş vakit geçirdik ayrıca martinisi de güzeldi:) ama dediğin gibi ne kadar güzel olursa olsun tabi memleketimizle bir tutamayız bizim memleket bir başka güzel..inşallah bir dahaki sefere haberleşiriz.önceden planlanmış olsaydı sana burdan yazardım ben ama..bu taraflara da bekleriz bir gün..
    yeniden haberleşelim.
    sevgiler

    YanıtlayınSil
  4. Sevgili Gece;
    fotoları beğenmene sevindim. dediğin gibi normalde tripoda gerek yok da gece manzarasında şart oluyor valla.o sarımtırak çıkan fotoları ben photoshopta oynayarak o hale getirdim yoksa normaldiler..birkaç action indirmiştim onlarla düzenledim.öyle sarımtırak tonları çok seviyorum da ben:)bu arada sana mail attım ben:)öptüm sevgiler

    YanıtlayınSil
  5. Sevgili Sibel;
    namı diğer jjs;
    iki gündür bloguna uğruyorum yeni yazılarını okumak ve fotoların bakmak için ama giremiyorum. sanırım izin gerekiyor..yeni bir ayarlama yaptın herhalde.bir sakıncası yoksa seni okumaya devam etmek istiyorum. davetiye gerekiyor herhalde.haber verirsen sevinirim canım..
    sevgiler

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)