11 Nisan 2012 Çarşamba

Bahar'a selamlar sevgiler

Günlerdir yine öyle çok yazasım var ki, bir türlü fırsat yaratamadığım için üzülüyorum. Eskiden tuttuğum koyu lacivert deri kaplı bir ajandam vardı, neler neler yazar, yapıştırır, koyardım içine. Onlar şimdilerde adına scrapbook denilen şeymiş meğer. Oldum olası sevmişimdir böyle ıvır zıvır şeyler biriktirmeyi. Burada da bir defterim olmuştu ilk geldiğim senelerde, son zamanlarda biraz aksattım, ihmal ettim onu ama yakında yeniden yeni şeyler eklemeye başlayacağım. Blog'dan çok sevdiğim arkadaşım Tuğba, blog yazılarını bir kitap halinde bastırmış, tabi sanırım bir tane kitap olmamış ama harika bir fikir üretmiş, bayıldım. Ben de ondan feyiz alarak burada oluşturduğum defterimi Türkiye'ye ilk gidişte götürmek ve güzelce bir cilt yaptırmak istiyorum. 

Bugün havanın güneşli olmasını fırsat bilerek dün gözüme kestirdiğim çiçekleri çekmek için makinemi ofise getirdim. İş çıkışı eve dönerken de birkaç kare çekmeyi planlıyorum hava müsait olursa. Ne kadar da çok özlemişim meğer fotoğraf makinemle maceralara atılmayı, ufak da olsa bu maceralar.

İşte bugünden birkaç sevdiğim kare. Umarım siz de seversiniz. Baharın gelişine ithaf ettim çiçeklerimi işte şantiyemizdeki Cezayir çiçekleri;(Cezayir çiçeği dediğime bakmayın ama Türkiye'de de gördüm aynılarından:))








Mutlu kalın...

4 yorum:

  1. mavi çiçeğe de bayıldım, pek nazlı duruyor hanımefendi:))

    YanıtlaSil
  2. Onu ben de çok sevdim pek cici göründü gözüme. Öyle dikenli görünüyor ama aslında yumuşak ve kadifemsi bir dokusu var o da hoşuna gidiyor insanın dokununca.Çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. sahiden bahar gelemeye başlamış :)
    scrapbook terimini duyduğumda benim de ilk tepkim "ülen ben bunu senelerdir yapıyodum bi adı varmış" olmuştu. (: gerçekten bassanız da biz de bi kopyasını görmeye nail olsak ^^ ihmal ettiğiniz her an biz gelelim aklınıza... "hadi rocky hadiii, yapabilirsin!" :P
    bu arada, tarafımdan mim'lendiniz efenim. bir uğrayınız bana ;)

    YanıtlaSil
  4. içim açıldı......sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)