30 Nisan 2012 Pazartesi

Minik kedilerim


Bu güzel suratımız 5. nesil kediciklerimizden tek turuncu ve kırcıllı olanı. Diğer 3 tanesi koyu renk ve kırcıllı. Bu aynı annesine ve önceki kardeşine benzeyen şaşı; kız ve içlerinde en minik doğan. Doğduğu zaman ölecek diye çok korkmuştum. Minicik bedeni öyle ürkek ve minikti ki şaşırdım. Sonra tüm cadılığıyla memeye yapışınca hayata tutunmak istediğini anladık. Şimdi maşallah toparladı. Diğerlerinin yanında hala ufak ama sağlıklı ve de çok sevimli..



Bu tosbağa normal boyutlarda ve koyu renk kırcıllı. Ben onun minik burnunu, koca çıtır kulaklarını, kısa bıyıklarını ve tıfıl kuyruğunu yerim:)






En sağda duranın minik göründüğüne aldırmayın. O bildiğiniz tosun. Annesini sömürüyor resmen. Kilo olrak da ağır ve şişman. Topik gibi. Pek de yumoş..Kedi yavruları bambaşka oluyorlar yaa.


Bu şebek de bir önceki nesilden büyüyen yavrumuz gırgır. Sürekli fabrika gibi gııır gııır yaptığı için bu ismi koyduk. Pek yumuşak, kurabiye gibi kokuyor aynı. Diğer kedilerimiz hiç böyle yumuşak tüylü olmamıştı. Zaten anneleri Charlotte'da yumuşak tüylü bir kedi değil. Bu biraz şımarık ve oyunbaz. Yine de onu çok seviyoruz. Bizi her daim güldürmeyi başarıyor kızımız. 


Dişi olduğu için minişlerimize bir şey yapmıyor ama aklı hep onlarda. Sanırım henüz onların ne olduklarını çözemedi. Dün ilk defa ben miniklerin fotoğraflarını çektikten sonra kutuya girmeye ve onları patilemeye çalıştı. Arada damarı tutuyor ama anneden fırçayı yiyince tırıs tırıs kaçıyor. Arada işte böyle dikizleyip kaçıyor.


 
Bu renklere hastayım yaa kedi dediğin turunculu grili olur ama dimi:) Tarçınlı kurabiye misali. Hepsi yemelik bunların.


Biraz büyüsünler, kendilerine gelsinler o zaman havalar da güzel olacak ve bahçemiz de temizlenmiş olacak o zaman keyiflerince bahçede oynayacaklar inşallah. Kimi özgürlüğünü ilan ediyor ama bakalım bunlar ne yapacaklar. İki tanesini eşimin kardeşi istedi. Biri minik turunculu olan biri de siyah tosbiklerden vereceğiz sanırım. Hiç olmazsa bir yuvaları olacak ve onları bizim kadar çok sevecek kedi delisi bir aileleri:)

Hepinize mutlu haftalar diliyorum...

8 yorum:

  1. Yaaa ne güzelsiniz siiiz nasıl da bakıyosunuz böyle kedilere helal olsun size^^ Yerim o yavruları ben. çook güzeller yaa. en son fotoda o kedinin bakışı var yaa ağzını burnunu yerim onun ben yeeeriiim>_<

    neyse kendimden geçtim, sevgiler^^

    YanıtlaSil
  2. Çoook teşekkür ederizz. Valla önceden ben kedilerden korkuyordum sevmeme rağmen şimdi öyle alıştım ki ağzıma sokucam neredeyse. Kedi insana mutluluk veriyor. Çok alıştık kedili bir hayata. Zaten insan kıyamıyor ya..Üzülüyorsun. Hem bakımları da kolay ve de eğlenceli..Çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. ilk tepkimi yazmak istiyorum;
    "allaaaaaam çok gerizekalısınız siiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzz, uuuhuuuuuwwww!" :)
    senden de bir Alf doğduğunu söyleyebiliriz rahatlıkla; ağzıma sokucam nerdeyse ve hepsi yemelik bunların sözlerinden kaptık olayı :))

    YanıtlaSil
  4. Canım sana hediyem var ne zamandır gelmiyosunda bana bir gelde hediyeni al...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Saçaklııııı;
    tepkinin aynını ben de başka kediler için veriyorum inan:) Tabi bizim bıdıklara da diyorum:) Gerçekten çıtır çerez gibiler yemelikler tam:)Alf olmamak elde değil ki:)

    YanıtlaSil
  6. Pozitif Pembe;
    hediyeni gördüm canım ama henüz yanıtlamaya fırsat olmadı. En kısa zamanda yayınlayacağım ben de.Öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller gerçekten sıkıştırmalıklar tam :) daha da büyümüşlerdir şimdi:)

    YanıtlaSil
  8. Sonsuz Dekorasyon;
    biz valla her görüşte bir iki mıncıklıyoruz. Artık korkmuyorlar da zaten. İyice ayaklandılar, yalanmayı öğrendiler artık mama bile istiyorlar. Yeni hallerini de fotoğraflarım ve videoya da çektim yakında paylaşacağım:)Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)