19 Şubat 2014 Çarşamba

Annegülüm

Benim güzel anneciğimin bugün doğum günü. O yüzden büyük bir istekle yazıyorum. Kelimeler ne şekilde yazarsam yazayım duygularıma karşılık gelmeyecek biliyorum. Yine de yazmak istiyorum. 

Annegül diyorum ona bazen tıpkı minik bir kız çocuğu olduğum günlerdeki gibi. Herkes anne dememi beklerken ben annegül demişim ona ne güzel:) Çünkü benim anneme gülmek yakışıyor hem de her zaman. Hem annem hep mis gibi kokuyor güller gibi:)

Kilometreler insanları daha çok yaklaştırıyor aslında birbirine. Ne kadar uzakta olursak olalım bir o kadar yakınız aslında. Annem arkadaşım, dostum, canım, bir taneciğim. 


En sevdiğim fotoğraflarımızdan biri işte bu. Hep böyle sürsün mutluluğumuz inşallah.


Benim kuzum, canım nasıl da masum masum oturmuş öyle. Çok duygusaldır benim annem, narindir. Ama aynı zamanda da güçlüdür. Ben de onun gibiyim, aynısıyım. Her geçen gün ona daha çok benziyorum ve bunu bilmek hoşuma gidiyor. Kendime baktığımda, ellerime baktığımda onu görmeyi seviyorum. Ben nasıl onun bir parçasıysam o da benim parçam.


Biz hep güleriz böyle yan yanayken. Ailemizde herkes çok güler çok güzel gülümser. En çok da bu halimizi severim kocaman gülümserken. Mutluluk birlikteyken anlamlı bir şeye dönüşüyor. Aile hayattaki en önemli şey. İnsan her geçen gün daha iyi anlıyor bunu. 


Hani hep diyorum ya bir kitap yazıyorum diye. Çok ilerlediğim söylenemez ama bir gün annemi de yazmak istiyorum sonra babamı da. Anlatmak istiyorum onlarla ilgili her hissimi, her anımı. Ondan hep daha fazlasını duymak ve onu her geçen gün daha çok tanımak, anlamak istiyorum. Sesini seviyorum. Konuşması bana o kadar yakın ki. Yalnızken durup sesini anımsamayı seviyorum. Yumuşacık tenine dokunmayı, birlikte çılgınlıklar yapmayı, dans etmeyi, şarkı söylemeyi, yemek yapmayı, gezmeyi, okumayı seviyorum. O sabaha kadar oturup konuşabileceğim nadir insanlardan biri. Ne mutlu bana. 


Epey eski bir fotoğraf bu. Sabah mahmurluğu var üzerimizde. Ama bu halimizi de çok seviyorum. Sabahları gelip yanımda oturmasını, sırtımı kaşımasını, bana harika kahvaltılar hazırlamasını seviyorum. Onun yemeklerinin tadı hep bir başka, ben ne yapsam onunkiler gibi olmuyor. 


Komiğizdir biz birazcık:) Delisin diyorlar, kim gibi deliyim acaba diyorum:) Kendimize özel kelimelerimiz, esprilerimiz var. Bazen söyleyip söyleyip gülüyoruz. O anlatsın ben dinleyeyim masal gibi geliyor. Çocukken de hep geceleri yanıma çağırırdım anneeeee diye, korkardım. Gelip koynuma girince ohhhh içimi huzur kaplardı. Şimdi kazık kadar oldum ama aynı şeyleri hissediyorum. Onun çocuksu halleri, enerjisi, ruhu bana da geçmiş. Seviyorum bu durumu:)


Güzel gülüşlüm, güzel dişlim:) Pamuğum, şekerim, artistim benim. Bu fotoğrafını çektiğim gün ne kadar çok gülmüştük. Baktıkça hatırlarım. Hatırladıkça gülerim mutlu mutlu. Anlamsızca gülmelerimizi bile seviyorum ki ben!


Bu da sevdiğim fotoğraflarımızdan biri. O kadar çoklar ki birbirinden ayıramıyorum bazen. Hangisini koysam diğerinde aklım kalıyor. İyi ki bu kadar çok fotoğrafımız var. 


Bu da benim için en özellerden biri. İki prenses adını verdim bu fotoğrafa. Beyazlar içinde sevgiyle ve heyecanla yan yanayız.

Annem diye söylemiyorum elbette herkesin annesi özeldir ama etrafımdaki insanlarla kıyasladığımda ve şimdiye kadar tanıdıklarımla, bildiğim karşılaştığım insanların içinde en hesapsız, sevgi dolu, iyi niyetli insanlardan biri. Annem olmasının ötesinde içindeki bu iyilik ve masumluk beni çok etkiliyor. Bunu başkalarından da sık sık duyuyorum ve mutlu oluyorum. İşte onlar annemi çok iyi tanıyanlar. Şu yaşıma kadar bir kere bile bencilliğine, kıskançlığına, fesatlığına şahit olmadım. Çok şanslı bir insanım ben böyle bir anneye sahip olduğum için. O ve elbetteki babam hayattaki yegane armağanlarım, kıymetlilerim. 

Daha nice mutlu yıllarımız olsun inşallah birlikte sağlıkla huzurla mutlulukla. Sağlık huzur olsun da biz zaten birlikte oldukça mutluluğumuzu yaratıyoruz her zaman. Çünkü birbirimizin kıymetini biliyoruz. 

Hayat akıp geçiyor. Küçük bir çocuktum annem en güzel, en bilge, en tatlı, en akıllı anneydi, şimdi büyüdüm annem hala benim için öyle. 

İyi ki benim annemsin gülüm. İyi ki doğmuşsun da beni de doğurmuşsun. Ben senin içindeki iyilikle, güzellikle doğmuşum. 

Mis kokulum benim. 
Seni çok seviyorum. 

Doğum günün kutlu olsun.

14 yorum:

  1. Tuğbacm, ne mutlu ki annen senin gibi kıymet, değer bilen bir kıza , evlada sahip. emin ol ki hayatındaki en önemli şey sensin.Dilerim ki, Allah uzun yıllar sağlıklı ve huzurlu günler verir size..

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllarınız olsun

    YanıtlaSil
  3. Anneciğine birlikte nice nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim sevgili Tuğba, yüzünüzden neşeniz hiç eksik olmasın:))Çok güzel bir yazı, inşallah çocukların da seninle ilgili duygularını böyle güzel ifade ederler.
    Annenle aynı burçtayız, bende yarın doğacağım:)) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllara yugbanın annesı *-*
    mutlu ol oyyle kal..

    YanıtlaSil
  5. Annenizin doğum günü kutlu olsun. Nice nice mutlu, huzurlu yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Tuğba, blogunun yeni takipçisiyim. Yazılarını çok beğendim, senide tebrik ederim ve başarılarının devamını diliyorum.
    yazmadandurmam.blogspot.com sayfamada beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldımmm sizee maşallahh :) ne kadarda benziyorsunuz birbirinize :) allah hiçç bozmasın mutluluğunuzu sevgiler.
    burcininhayaladasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Çok duygulandım ben bu yazını okudukça. Benim kızım yok,oğlanlar duygularını ifade etmede biraz beceriksizler.Şimdi bu satırları okuyup da "benim çocuğum da beni bu kadar seviyor mu acaba ? " diye düşünmeyen bir anne olamaz.
    Senin güzel yürekli,sevecen hallerin demek ki genetikmiş bunu da öğrendim. Selam ederim güzel anneciğine ve doğum günü kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  9. Oncelikle annenizin dogum gunu kutlu olsun. Daha sonrada belirtmek isterim ki annenizle iliskiniz benim annemle iliskime cok benziyor. Her zaman birlikte guleriz alisveris yapariz en iyi arkadasimdir, sizin fotograflarinizdanda bu cok bariz belli oluryor. Allah sizi hic ayirmasin. Maalesef ben anneme cok uzak yasadigim icin artik biraz daha az gorusuyoruz
    Yazinizi cok begendim annenize daha mutlu ve daha uzun yillar dilerim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Yazmadan geçemedim, annen de benim annem gibi gözlerinin içi gülen insanlardan, fotoğraflardan bile sıcaklığı yansıyor. Allah hepimizin annelerine sağlık sıhhat uzun ömür versin onları başımızdan eksik etmesin, tabii babalarımızı da.

    YanıtlaSil
  11. Anneciğinin yeni yaşı kutlu olsun Tuğbacım. Birlikte nice nice güzel yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Anne sevgisi ancak böyle anlatilabilir
    Tebrikler kızım

    YanıtlaSil
  13. Buket;
    Canım ne güzel şeyler yazmışsın teşekkür ederim. İnşallah her günümüz böyle fotoğraflardaki kadar güzel olur canım. Teşekkürler sevgiler

    NazPek;
    Çok teşekkür ederim.

    Malla;
    Ahh ben de düşünüyorum bazen çocuklarım da umarım böyle çok severler beni ve bunu söylerler içtenlikle:) Teşekkür ediyorum. Çok sevgiler selamlar

    the bircan;
    annem de teşekkür ediyor. ağlaya ağlaya okumuş yazıyı yorumları. teşekkür ederiz:)

    eratasarım2012
    çok teşekkür ediyorum çok mutlu ettiniz bizi. sevgiler

    Esra;
    hoşgeldin diyorum o zaman blog sayfama. Umarım zevkle severek okursun. Çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için.

    Burçin'in hayal Ada'sı;
    Çok teşekkür ederim. Gerçekten de benziyorum anneme ben evet. Hele gençlik fotoğraflarında bir kopyası gibiyim ve bunu seviyorum. Çok teşekkür ederim çok sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Colette;
    Oğlanlar dediğiniz gibi pek ifade edemez derler ama eminim onlar da ellerinden geldiğince anlatıyorlardır sevgilerini. Bütün çocuklar annelerini böyle koskocaman seviyorlardır, mutlu tüm çocuklar.Güzel sözleriniz için de çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. Annem de çok sevindi. Çok sevgiler selamlar

    Aner;
    ahh anneyle zaman paha biçilemez bir şey. İyi ki de güzel mutlu anılar var. Uzak olunca hepsi ayrı ayrı özleniyor. Benzer olmamıza çok sevindim. Keşke tüm çocuklarla anneleri böyle olsa, biz de çocuklarımızla böyle oluruz inşallah. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için. Sevgilerimle

    Adsız;
    Ne mutlu bize değil mi:)İnsanın gözlerinin içinin gülmesi harika bir şey. O enerjiyi kim olsa hissediyor evet. Böyle insanlar hayata anlam katıyor. İyiliği okuyorsunuz yüzünden.Allah hepimizin annesine babasına sağlık versin en önemli şey sağlık. Teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için. Çok sevgiler

    Sezercim;
    Çok teşekkür ediyorum canım. Annem de teşekkür ediyor. Söyleyip yazmamı istedi bir bir. Ona da harika oldu bu yorumlar, mutluluğu bir kat daha arttı. İyi ki varsınız. Çok teşekkürler.

    Tuna babacım;
    Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Sizleri de çok seviyorum. Çok öpüyorum güzel yanaklarınızdan:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)