25 Ocak 2009 Pazar

4'lük Mim


Sevgili arkadaşım Meripoint beni mimlemiş. Ben de büyük bir sevinç içerisinde geç de olsa cevaplıyorum bu mimi. Evdeyken okumuştum ama internetimizin gıcıklığı yüzünden cevaplayamadım ancak bugün fırsat oldu. Gecikme için özür diliyorum.

Mim konusu bilgisayarımızdaki 4.resim dosyamızın 4.cü resmi. Ben de hemen bakıyorum. Önce hard diske mi baksam diyorum çünkü bilgisayarım yavaşladığı için tüm belgelerimi ve resimlerimi taşınabilir minik diskimde saklıyorum. Ama bilgisayardaki blogum için açtığım resim dosyasını görünce hemen oraya girdim ben de. Sonuç bu:


En sevdiğim, çocukluğumu geçirdiğim Kefken de Deniz fenerinin önünde düşünceli ben. Aslında hikayenin ana fikri eşimle çocukluğumu geçirdiğim kefken'e anılarıma gidiş. Orada günlerimi sevdiğimle birlikte geçirmenin verdiği huzur. Ama o sırada da dalıp gitmişim işte. Kimbilir neler düşünüyorum. Oralarda o kadar çok anım var ki. Bilenler bilir ama yaşayan daha çok bilir. Hele çocukluğu orada geçmiş olanların beyinleri de farklı çalışır bence, istekleri daha bir tutku doludur, gözleri deniz gibi bakar, hayalleri çalkantılı ve farklıdır. Oradaki ekmek kokusunu, tırstığım için asla midye toplamaya gidemeyişimdeki üzüntülerimi, bahçeye evcilik oynamak için gelecek arkadaşlarım için oyuncaklarımı hazırlayışımı, salıncak kavgalarını, öğlen uykularını, sabah akşam veya gece farketmeyen tuuğğbaaa diye sokağa çağırılışlarımı, balkondan sallanarak yenilen sulu meyveleri, bahçe kapısının gıcırtısını, evin kapısının devasa anahtarını, hüsranla biten ev partimizin hala daha hatırlanmasını, toplanıp bir sürü arkadaş arabalara doluşup yanımıza aldığımız nevalelerle denize girmek için yolları aşmamız v.s anlat anlat bitmez ki bu fotoğrafın getirdiği hikayeler. Şimdilik bunları yazmak istedim. Saçlarımın bu rengini de yine özledim bakınca...

Şarkı da eskiye dair o günlerden sevdiğim bir şarkı, hafızamı tazeleyen..

15 yorum:

  1. yazi super olmus bir fotograf boyle mi anlatilir dedim yani
    yalan yok en cokta sac renginde kaldi aklim
    kocaman sevgiler canim

    YanıtlayınSil
  2. saç rengi en favorim bayıldım bence yeniden kullanılmalı bak ban doğurayım hemen mesela:))

    YanıtlayınSil
  3. Tuğba fotoğraf harika hem çok güzel hem de cidden düşündürücü...Yazıyı okumadan demiştim nerelere dalıp gitti acaba die okuyunca ben de bayağı bi eskilere gittim ...

    YanıtlayınSil
  4. Çok hoş bir yazı.. Keza fotoğraf ta öyle.. Anılarını umarım hep kalbinin köşesinde yaşatırsın..

    YanıtlayınSil
  5. valla tuba'cım bu kadar olur yani...ne diyim ki bu kadar güzel hatırlanır bu kadar güzel yazıya dökülür ancak, ayrı ayrı yaşanmış olmasına rağmen ne kadar güzel bir şekilde herkesin özlediği anıları ortak duygularmış gibi anlatabilmen..bu arada lost linkinide alabilirim;) ben saatlerce bekliyorum indirmek için çünkü:( yeşim

    YanıtlayınSil
  6. foto harika,saç rengi harika:)
    anılarla güzel hayat tuğbacım,olmasalar ne yapardık...

    YanıtlayınSil
  7. Tugbacim sacinin rengi su anda boyle degil mi??Bence cok yakisiyor bu renk sana vazgecme bu renkten..

    YanıtlayınSil
  8. ama fotograf cok seker ve cok dogal :) Sac rengine bayildim :))

    YanıtlayınSil
  9. Bencede saç rengin süpper Tuğba :)

    YanıtlayınSil
  10. Sergülcüümm;
    ayy beğendin demek valla öyle yazıverdim ama biraz içli mi olmuş nedir yine:)teşekkür ediyorum canım..saç rengimde benim de aklım kalık vaziyette valla inan canım.öptüm seni

    İlkaycım;
    benim de bu renk favorim oldu uzun zaman ama artık böyle değil yaa offf yine mi böyle yapsam diyorum bakınca..bakır kahve şimdi.bu kadar canlı bakır değil yani..sen de doğur boyat hemen doğru vallaa..öptüm seni de kocaman:)

    Elifcim;
    orada dalıp gitmemek mümkün mü elif dimi..fenere de çıkar etrafı izlerdim eskiden ama bu sefer yapamadım merdivenleri baya kötüydü.fotoya bakınca o geliyor bir de aklıma hep ama unutmuşum yazmayı..fotoyu da eşim çekti bu arada..sevgiler canım sana..

    Digital sevgi kelebeği;
    Merhabalar.Bloguma hoşgeldin.yorum için de çok teşekkürler.Bana da arkadaşlarım öğretmenlik yaparken çocuklara davranışlarımdan dolayı sanırım bir de devamlı gülümsediğimden olsa gerek sevgi kelebeği diye lakap takmışşlardı.o yüzden isminizi sevdim.güzel olmuş:)Yazıyı ve fotoyu beğenmenize de sevindim.eşim böyle güzel pozlarımı yakalamakta başarılı:)umarım güzel anılarınızda hep sizinle olur.kocaman sevgiler

    Yeşimcim;
    şimdi unutmadan yiğite sordum lost indirme yerlerini forumlara üye oluyorum ordaki linklerden indiriyorum dedi rapidshare gibi mesela.umarım bulursun canım sen de hemen iniyor vallahi..yazımı da yine beğenmişsin çoook seviniyorum böyle beğendiğiniz zaman.anılar yazdırıyor bunları bana herhalde yaşanmışlıklar.içimde güzel duygular fışkırıyor yazmaya başlayınca.hepimizde olduğu gibi aslında.öpüyorum canım seni.

    Güldemcim;
    ayy herkes saçlarımı pek beğeniyor ben artık böyle olmadığı için üzülüyorum yaa.ay dayanamıycam gene boyatıcam valla:):)tam da beklemeye karar vermiştim bir müddet ama bakalım:)anılar deyince de hep aklıma coşkun sabah geliyor.keşke zeki müren yerine onu koysaydım şarkı olarak canım:):)öptüm seni

    Serpilcim;
    maalesef şu anda böyle değil saç rengim..böcek yazımda olduğu gibi bakır kahve.yani bu kadar canlı değil.ama siz böyle güzel deyince yeniden öyle yapasım geliyor.şeytan dürtüyor yani::)beğenmene sevindim canım.sevgiler öpücükler

    Moonishhhciiimm;
    fotoğrafı ben de senin gibi doğal buluyorum canım.narsistler gibi masaüstüne koyasım var ama yok artık diyorum kendi kendime:):)renklerin canlı olmasını da seviyorum.saç rengimi beğendin demek.ayy ben napıcam yaaa kararsız kaldım tüüh yazık bana ne güzel de artık biraz böyle takılırım diyordum valla:)öptüm canım

    Alevcim,
    sen beni geçen geldiğimde yeni saçımla görmüştün bakır kahve o da pek kötü sayılmazdı dimiiii??ama bu bakır daha güzel tabi dimi..sarı mı yapsam diyordum bir müddet sonra ama her an bakır olayına girebilirim yine ben bu gazla canım:)öptüm seni..

    YanıtlayınSil
  11. Günaydın Tuğbacım bloğuna canım kardeşim birtanem Moonishimin bloğu sayesinde ulaştım...Çok güzel paylaşımlar mimleri çok seviyorum dostlarımı daha yakından tanıma fırsatı verdiği için ayrıca beni çok uzaklara götüren çok sevdiğim rahmetli ZEKİ MÜREN şarkısı içinde sonsuz teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlayınSil
  12. Tuğbacım dün o kadar uzun bir yorum yazmıştım kii , gelmemiş mii yaa ...Üzüldüm şimdi konsantrasyonumda gitti ki unuttum ne yazdığımı :((

    YanıtlayınSil
  13. Sevgili Deryaa;
    Bloguma hoşgeldin.Umarım seversin yazılarımı paylaşımlarımı.Moonish e sonsuz teşekkürler seninle tanışmamızı sağladı ne güzel..zeki müren i çok severim ben.Bu şarkının da hatıraları vardır.Senin de sevmene sevindim canım.Yorumun için teşekkür ediyorum.Sevgiler kocaman..

    YanıtlayınSil
  14. Sevgili Özi;
    Ayy canım yaa gelmemiş yorumun senin. Bazen bana da oluyor deli oluyorum ya o yüzden artık kopyalıyorum masaüstüne ne olur ne olmaz diye.uzun uzun yazınca insan üzülüyor dimi..Yine de yazdın canım teşekkür ederim.öpüyorum seni kocaman:)

    YanıtlayınSil
  15. Tuğba aslında ben senin eski yazılarına baktığımda gelin fotolarını görmüştüm o zaman sapsarı saçların var ve de uzun çok farklı duruyorsun. Sarı da yakışmış yani sen bilirsin :)

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)