23 Ağustos 2009 Pazar

Kendimi Sims'e kaptırdım durduramıyorum

Kendime şaşırıyorum her gün yeniden. Nasıl diyorum bir insan böyle bilgisayarın başından kalkmak istemez. Deli gibi bir oyuna kaptırır kendini. Ben aynen böyle oldum işte. Uzun zamandan beri Sims oynarım ben. Ama bir müddet ara vermiştim. Şimdilerde yeniden sardım. Ama ne sarmak. Artık etrafımdaki her objeyi bir sims objesi olarak görmeye başladım. Gözlerim kızarıp yanana kadar oynuyorum. Hatta bazen gece yarılarına kadar. Hastalık mı oldu nedir. Kitap bile okumuyorum sims'te ev dekore edeceğim diye. Birinin bana duuur demesi lazım artık galiba. Bu arada oynuyorum diyorum ama bilenler bilir ben oluşturduğum insanları yaşama moduna pek girmiyorum genelde ev dizayn ediyorum ve döşüyorum. İnanılmaz zevkli. Sims hileleri sayesinde param da hiç azalmıyor. İstediğim her şeyi alıyorum. Çılgınlık bu! Ama o kadar güzel ki. Bir sürü yeni obje indirdim netten sürekli ev yapıyorum, villalar, malikaneler, havuzlar v.s Sanırım böylelikle kendimi de tatmin ediyorum. Almak güzel şey ne de olsa. Tüketim çılgınlığında sürünüp giderken sanal olsa da yine de iyi geliyor her istediğine sahip olabilmesi insanın. Umarım yakında kurtulurum diyorum. Biraz kitap okumak hatta yünlerim ve kumaşlarımla ilgilenmek istiyorum. Yoksa onlar kaldıkları yerde yıllanacaklar..

Burası evimin kocaman bahçesi. Havuzum bile vaar. Harika yaa. Orada olmak için neler vermezdim şimdi..Hatta bitki yetiştirmek için bir alan bile yaptım tavanı pencerelerle örülü bir oda.

Burası da mutfağım. Nasılsa oyun dimi ama herşeyden koydum. Sınır tanımak yok!

Burası üst kattaki yatak odası. Bugün yaptım. Daha da bir sürü şey var yapacak. İçinde kocaman bir ebeveyn banyosu bile var. Laptoplarım da apple'ın renklilerinden:) Kapıya bir de mini cooper koyma şansımız olsa keşke..

Burası da dikiş odam. Bir tane yetmedi iki tane dikiş makinası koydum. Bir dolap dolusu da kumaşım var yaşasııınnnn!!!

Bu da misafir odası tek kişilik. Ama benim yarattığım kız öbür odadan ziyade bu odada uyuyacak gibime geliyor çünkü ben burayı daha çok sevdim. Paranın gözü kör olsun işte her odada bir laptop var valla:)

Bu sims'in ilk versiyonu. Yenilerde daha güzel objeler var ama benim yeni oyunum da sorun olduğu için kullanamıyorum. Build modu çalışmıyor. O olmayınca da sadece var olan evlerde yaşayabiliyorsun. Oysa ben kendim ev yapmayı seviyorum. Bu yüzden sims 1 i oynuyorum. Böyle oyunları sevenlere tavsiye ediyorum şiddetle. Gerçi yeni birşey değil ama..Belki farklı ve daha güzelleri de çıkmıştır. Bilenler varsa haberlerini bekliyorum.

5 yorum:

  1. bi zamanlar benim hastalığımdı sims. şimdi bu yazı bana bi çeşit nostalji oldu. aynen anlattığın gibi sabahlardım bilgisayar başında. gözlerim kıpkırmızı olurdu yanardı kalkmazdım başından. ne güzeldi.. şimdi böyle oyundan kareler falan görünce özledim sims oynamayı. Sims 3 çıkmış bu aralar simsçiler onu oynuyolar. ama ben kararlıyım bulaşmıycam bi daha. en azından şimdilik. :)
    şayet facebook hesabın varsa Pet society'i de denemeni tavsiye ederim. orda da ev oda eşyalar vs.. var. ve kesinlikle o da bağımlılık yapıyor..

    YanıtlayınSil
  2. Sevgili Tugba...sims´te yarattigin eve birgün sahip olmani dilyiorum ama sayfana tesadüfen ugradigimda cok ortak noktalarimizin oldugunu hatta bu yaz ayni noktalarda dolastigimizi anladim...Izmit...kefken hem de kumcagiz...eregli..bende izmitliyim, annemler halen orada yasiyorlar ve bende tabii oraya gidiyorum...bu yaz kefkene kumcagiz´a da gittim kaldim..amcamlara...Karamürsel de de yillarca yazligimiz vardi ama depremden sonra sattik...tekrar görüsmek üzere, sevgiler

    YanıtlayınSil
  3. Sevgili Gülcan;
    Ben de bu yazı sayesinde nostalji yapmış oldum aslında gerçekten. Üniversite günlerimi andım hep. Sims 3 çıkmış duydum. Türkiyeye gidince edineceğim bir tane.Bakalım neler var merak ediyorum. Ama umarım cd sinde sorun yoktur 2 de olduğu gibi. orjinal olmayınca sorunlar oluyor. orjinalleri de çok pahalı malum. Deneyerek göreceğiz artık:)tam bir çılgınlık gerçekten bu sims.Şimdi face de söylediğin pet society e bakıyorum.Tavsiyenle denemeye başlayacağım. epey meraklandım.yalnız nette oynayabilirmiyim bilemiyorum hatlar epey sorunlu çünkü. Kocaman sevgiler benden. yeniden görüşmek üzere..

    YanıtlayınSil
  4. Sevgili Eya;
    sims deki eve gerçekte kavuşmamı dilemişsin çok tatlısın ya bazen ben de oynarken hep böyle düşünüyorum. diyorum şöyle bir evim olsa değmeyin keyfime:):)Demek tesadüfen aynı noktalardaymışız. Keşke daha önceden haberleşseydik de görüşseydik tanışsaydık ne güzel olurdu. Artık bir dahaki sefere inşallah. Ben her sene mutlaka giderim kefkene. yapamam oraları görmeden denize girmeden:)izmitli olduğunu biliyorum evet. sanırım sana daha evvel yazmıştım ben.balık hafızam yanılmıyorsa. Blogunu da severek okuyorum. fotoğrafların bir harika.Ağzı sulanıyor insanın baktıkça gerçek gibiler. dokunsam alacağım bir parça sanki:)Bundan sonra daha sık görüşelim o zaman.Kocaman sevgiler benden.

    YanıtlayınSil
  5. Liseden bu yana deli gibi oynadigim tek oyundur.The sims den basladim simdi the sims 3 teyim:)
    Gercekten buyuk bir cilginlik.Fakat en guzeli terapisi :)kizdigin birinie tucvalet temizletip rahatlamak gibi..

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)