19 Temmuz 2008 Cumartesi

Yaşasııınn havuza girdikk

Nihayet dün havuza girebilmeyi başardık. Geçen haftanın hüsranından sonra bu hafta havuza girmeyi çok istememeye karar vermiştim. Hani çok isteyince olmuyor ya:) İçimden sanki beni duyan varmış da ona göre günümü düzenliyormuş gibi çok da istemiyorum olmazsa da olur hem zaten tatile az kaldı gidemezsek türkiyede bol bol yüzerim falan diyordum. Aksi gibi perşembe günü yağmurr yağmuur... Dedim bu sefer de şansımız yaver gitmiyor. Neyse akşamdan anlaştık kocamla. Sabah 9.30 a kurduk saatleri. Ben kalkıp havaya bakıcam güzel mi diye güzelse kahvaltı edip hazırlanıcaz, değilse uyumaya devam edicez diye. Bir uyandım sabah kapıyı açtım gökyüzü pırıl pırıl pırıldıyor. Kocaman bir sevinç çığlığı atmak geldi içimden. Hemen kahvaltı hazırladım ki geç kalmayalım yer bulabilelim diye. Ama ben krep yapmaya falan kalkınca kocam da bilgisayarı ile uğraşıyordu çay faslı falan derken evden neredeyse 12 ye geliyordu çıktık. Otele gittik. Kapıdaki görevliyi şöyle bir süzdüm yüz ifadesinden anlayabilirmiyim acaba diye ki kendimi hazırlayayım havuz dolu ya da kapalı ya da giremezsiniz demelere. Neyse öyle bişey olmadı. Hemen girdik. Şezlong ve şemsiye kalmamıştı malesef gölge bir yer bulduk ve kocaman plastik koltuklarda oturduk. Orda bulunmak bile harikaydı uzun zamandan sonra. Ben dedim hemen giriyorum. Eşim biraz dergi baktı ben cup diye atlayıverdim suya bir posta yüzdüm. Sonra ikinci seferde zorla onu da ikna ettim girmeye. Birlikte yüzdük. Pek güzeldi. Havuzun suyu da sıcak değildi ama üşütecek kadar serin de değildi girince alışıyor insan. Yüzmek çok keyifli bişey gerçekten de. Su kuşu oldum resmen.


Dondurma yedik kocaman kocaman. Ben biraz bikinim kurusun diye güneşte durdum ama inanın 10 dk olmamıştır yani. Akşam üstüne doğru bir de ne görelim ikimizde yanmışız. Hadi ben kuruma derdine yandım ama eşim ne ara yandı gölgede oturdu hep anlamadım. Omuzlarımız ve biraz da sırtımız kırmızı kırmızı oldu. Acıyor da tabi biraz. Neyse şimdi güneşe pek çıkmayacağımız için geçer birkaç güne. Nitekim güzel bir gün geçirdik. Pek dinlendik diyemeyeceğim çünkü havuz insanı yoruyor. Eve geldiğimizde pestil gibiydik. Bişeyler atıştırdık sonra hemen yattık.



Havuza giderken fotoğraf makinamızı götürmedik bu sefer. Çünkü orda ona hakim olmak epey zor olabilirdi. Mazallah su falan gelir bir yerine ya da çalarlar falan diye almadık. Aslında minik bir hp digitalim var üniversiteden kalma onu da şarj etmeyi unutmuşum. Telimle bir iki foto çektim onları koymayı düşünüyorum yazıma eğer yükleyebilirsem. Türkiye'ye bir gidelim zaten deli gibi deli gibi fotoğraf çekicem. Kimse beni tutamaz. Hatta sabah erkencecik kalkıp günü yakalamak istiyorum her gün. Burda yeterince uyuyorum zaten. Hem belki o zaman günler daha yavaş geçer..

Saçlarım pek kötü oldu boyalarım aktı. Gittiğimizde ilk işim kuaföre gidip saçlarımı boyatmak olacak. Kuaförde olmayı özledim. Şöyle güzel bir bakım yapmak istiyorum kendime artık. Bir de saçlarım yapılırken türk kahvesi içersem harika olacak:)

7 yorum:

  1. Yiğit Buğra Tekeli20 Temmuz 2008 11:46

    Canım karıcığım,

    Seninle birlikte ben de süper bir gün geçirdim. Keşke haftanın 2 günü izin günü olsa da her hafta gidebilsek seninle değişik yerlere.

    Su kuşum benim, tül tenlim...

    YanıtlaSil
  2. Tugbacim her hafta tatil oluyor ama di mi??Buradaki santiyelerde 2 hafta da bir Pazar tatil yapiyorlar , cok fena ya..
    Keyfini cikarin canim havuzun, gunesin..

    YanıtlaSil
  3. Suyu bende çok seviyorum, havuz ,deniz farketmiyor hiç.

    Hayalini kurduğun haftasonu olmamış belki ama birdaha ki sefere kefkende yüzersin :)

    YanıtlaSil
  4. Canım aşkım;
    ben de çok süper bir gün geçirdim.keşke daha çok tatil yapabilsek seninle evet.ama türkiyede bol bol yapıcaz inşallah.cupcup yüzücez seninle.çok heyecanlıyım valla.hemen geçsin günler artık:)

    Sevgili Serpil;
    Eskiden burda da iki haftada bir günmüş tatil ama şimdi her hafta cuma günleri tatil var.böylesi daha iyi tabi öbür türlü geçmek bilmezdi sanırım.artık türkiyeye gidince tatilin keyfini çıkartırız bol bol inşallah:)öptüm

    Sevgili Alev;
    Ben de denize ve havuza bayılıyorum. Yine de güzel bir gün geçirdik değişiklik oldu bizim için.kafamız dağıldı biraz hiç olmazsa.kefkene gitmeyi dört gözle bekliyorum zaten sorma valla.hemen geçsin istiyorum zaman.öptüm

    YanıtlaSil
  5. Yazı, resimler hepsi çok güzel...Ama eşinin sana yazdığı yorum hepsinden güzel...Mutlululğunuz hiç bozulmasın...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Maviye Yolculuk;
    Ben de eşimin yorumunu pek sevdim. arada süpriz yapıp yazıyor bana..resimleri ve yazıları da beğendiğine sevindim.ne mutlu bana.güzel dileklerin için de teşekkür ederim canım..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. TUĞBA cım,sonunda şeytanın bacağını kırdınız demek.İyi bir tatil geçirdiğinize çok sevindim.Ben de bu pazar ilk defa denize girdim.HARİKA idi valla.Neyse geldiğiniz de bol bol gireriz.öptümmmmmmmmm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)