28 Ekim 2008 Salı

Nihayet güzel haberi aldık

Vallahi nasıl sevindim anlatamam. Babam yazıp haber vermiş ilk. Görünce çok sevindim. Artık seni okuyabiliyoruz dedi babacım..Herhalde haberlerden anladığıma göre yeniden değerlendirme yapılana kadar mı açtılar nedir? Yeniden kapanmaz umarım yaa. Şimdi de bir korku bastı kapanır falan.
Boşu boşuna üzüldük günlerce..Ne kadar saçma bir hadiseydi. Kapanmasaydı da hiç bunları yaşamasaydık. Ama bunlardan da ders almalıyız işte. Büyük bir hareket başlattık sesimizi güzelce duyurduk. Herkesin emeği var bunda. İyiki blogspottayız.
Ben de her ihtimale karşı wordpress den blog almıştım ama aktarmamı yapmamıştım allahtan daha. Ama şimdi hemen kapatmayı düşünmüyorum. Bir müddet beklesin bakalım orda. Mazallah yine bir fikir değiştirirler falan. Yeniden aynı işlemlerle uğraşmak istemiyorum.
Wordpress de güzel bir blog sitesiymiş ama blogspota çok alışmışım. Çok yadırgadım orayı. Ama içinde kendiliğinden etiket bulutu bile varmış çok hoşuma gitti. Burdaki etiket bulutumu oluşturmak için az mı uğraştım. Yine de buna rağmen blogspottan vazgeçemiyorum. Umarım geçmem de gerekmez.
Bu güzel haber hepimize hayırlı olsuuunn.. Bir daha böyle şeyler olmasııınnnn!!!!!

3 yorum:

  1. Deliller toplandığında tekrar kapatılacak sanıyorum blog arkadaşımda okuduğum kadarıyla...Umarım böyle birşey asla olmaz,haksızlık,emeğe saygısızlık bu çünkü.

    YanıtlaSil
  2. hepimize geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Aylincim ben de öyle anladım okuduklarımdan ama umarım yeniden kapanmaz.bakalım bekliyoruz.göreceğiz.sevgiler

    Güldemcim;
    şimdilik ben de geçmiş olsun diyorum canım bütün blog yazan arkadaşlarıma.sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)