30 Mayıs 2009 Cumartesi

Yeni keşif restorantlar

Zaman geçtikçe daha çok yeni şey öğreniyor ve yeni yerler keşfediyoruz. Tabi arkadaşım Pınar'ın gelmesinin payı büyük bu durumda. Onlar merkezde oldukları için eşiyle de bolca gezip dolaşıyorlar. Yeni yerleri de öğreniyorlar ve sonra bizimle de paylaşıyorlar. Birlikte de gidip onay veriyoruz yeniden:)

Biz tavuk sever insanlar olarak daha önce bahsettiğim KFC çakması bir yere gidiyorduk Taiba Food. Hala daha oradan vazgeçmiş değiliz tabiki. Tavukları bizce şahane.Kfc halt etmiş yanında..İşte nihayet fotoğrafladım. Burdan pek bişeye benzemiyor gibi gelebilir ama sosu süper bence bu tavuğun..Hem de kıtır kıtır. Öyle beyaz et yoksunu kemirmelik de değil gayet doyurucu.


Bu sefer de devrimle pınarın gidip çok severek yedikleri tavukçularına gittik. Adını bilemiyorum şu an. Tabela var mıydı onu da hatırlamıyorum. Çünkü o gün epey yürümüş ve yorulmuştuk. Yalnız tavuklar lezzetliydi. Sarımsakli bir sosa bulayıp kızartıyorlar. Ocakbaşı gibi aynı. Önden chedar oeyniri ve salata geliyor. İçki de var burada. Gayet güzel bir şekilde yemeğinizi yiyip içki de içebiliyorsunuz..Hemde çok merkezi bir yerde Büyük postanenin yakınında bir sokakta.

Bu resimdeki kişi de lezzetli tavuklarımızı kızartan şefimiz. Çok güleryüzlü ve konuşkan birisiydi ben pek sevdim. İstanbul'a gitmek ve orada bir restorant açmak istiyormuş sanırım.

İkinci güzel restorant da Sofitel otelin hemen altındaki Hippopotamus restorant. Burası da oldukça nezih bir yerdi. Her yerde süper sevimli hipopotamlar vardı, fotoğraflar, süs eşyaları, tabelalar hep hipopotam şeklinde dizayn edilmişti. Ben de bu tombik hayvanı çok sevdiğim için bayıldım tabi bu yere.

Salatamız gördüğünüz gibi pek şık. Üzerinde beyaz peynir benzeri lezzeti süper bir peynir de vardı. Sonradan devrim söyledi Berber peyniriymiş. Bakalım yakında bulabilmeyi umuyoruz. Bu hafta markette göremedik. Beyaz peynirin yerini ne olursa olsun tutamıyor tabiki. Ama yemeklerimizin sunumu da oldukça güzeldi.

Bu da kaz ciğeri. Ben lezzetini beğendim. Sanırım önceden de yemişiz biz ama ben hatırlayamadım. Eşim yediğimizi söylüyor. O böyle değişik şeyleri pek sever zaten. Sayesinde ben de seviyorum. Kızarmış ekmekle denenmesi gereken bir lezzet.

Burada da ben uslu uslu oturmuş yemeğimin gelmesini beklerken. Aslında çok acıkmıştım ve içimdeki yemek canavarı durmadan hareket ediyordu. Bu tombili ekmeklerin üzerine zeyrinyağı dökmek de ayrı bir keyif canım:)

Bu da günümüzden en ilginç detay. Biraz da iğrenç bence. Bu fotoğraf restorantın menüsünden çekildi. Yemek bildiğimiz çiğ kıymanın üzerine çiğ yumurta kırılarak servis ediliyor. Özelliği bu. Tabi biz bundan yemedik. Iyyhh herhalde benim midem kaldırmazdı. Biz kırmızı eti tercih ettik. Ama bu yemeği yiyenler ne düşünüyorlar merak ediyorum açıkçası. Türk parası olarak da 20 ytl ye tekabül ediyor. Yani bu yemeğe değil 20 ytl ben 1 ytl bile vermem.

6 yorum:

  1. tubacım bu çok iştah açıcı bir yazı olmuş... diyet aleminin düşmanısın sennnn...

    yaa bütün yemekler mi bu kadar mı lezzetli görünür bir göze...
    tam yoldan çıkaran cinsten.
    afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. Bende geçen pazartesi diyete başlamış biri olarak,feci acıkmış durumda okudum yazını:)

    Keyifli ve hoş bir yazı,bayılıyorum içini bu denli keliemelere yansıtmana,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tuğbacım sen kimin kızısın ki,nerden çıktı bu iştah allah aşkına..........Yerim o böcekleri valla.AFİYET OLSUN BAŞKA NE DİYEBİLİRİMKİ.ÖPTÜM.SLM........

    YanıtlaSil
  4. Tabii tavuklar da lezzetlidir herhalde,ama ben salataya bayıldım, helede beyaz peynirli ise diyecek bişey bulamıyorum.ŞİMDİ CANIM İSTEDİ VALLA.Söz sana gelince aynı salatadan ellerimle yapıcam.SÖZZZZZZZZZZZZZZ.

    YanıtlaSil
  5. Duygucum;
    gerçekten ben de şimdi yeniden okudum da iştah açıcı olmuş yaa..diyet aleminin ve kendimin de düşmanıyım aynı zamanda:)böyle leziz yemekleri görünce yemeden duramıyor ki insan..

    Aylincim;
    sen de diyete başladın demek. ben de bir müddettir yediklerime dikkat ediyorum. bir nevi diyet işte. diyet adı kötü olduğu için diyet diye düşünmüyorum. yoksa yapamıyor insan.otomatik olarak kötü hissediyor insan kendini..yazımı beğenmene sevindim.böyle güzel sözler duymak daha çok yazmaya teşvik ediyor beni..sevgiler sana

    YanıtlaSil
  6. Babacım;
    valla ben senin kızınım..sende iştahlısındır hanii.yaa yoksa bilmiyor muydun heehe:)tombili seni..yemek yemek zevk işi valla.tavuklar da gerçekten çok lezzetli. buraya geldiğinizde götürürüz sizi.bayıla bayıla yersiniz valla.bu arada salata sözünü yazıyorum bir kenara ona göree.öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve paylaşımınız için teşekkürler. Mutlu kalın:)